• Shiliz
    Äldre 10 Aug 07:28
    12717 visningar
    79 svar
    79
    12717

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet del 5

    Då var det dags att göra ytterligare en ny tråd!

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet del 5
  • bumble­bee jonis
    Äldre 28 Oct 21:25
    #51

    Det tycker jag också. Har nog inte hängt med riktigt. När gifter ni er? Själva har vi siktat in oss på den 26 april-08.

  • brides­illy
    Äldre 28 Oct 21:29
    #52

    9 augusti 2008

  • bumble­bee jonis
    Äldre 28 Oct 21:34
    #53

    Så... när kommer ni att berätta för släkt och vänner? Vi kommer nog att göra det i samband med att inbjudningarna skickas ut 2-3 månader innan bröllopet.


    bridesilly skrev 2007-10-28 21:29:06 följande:
    9 augusti 2008
  • brides­illy
    Äldre 28 Oct 21:41
    #54

    Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar efter årsskiftet
    bumblebee jonis skrev 2007-10-28 21:34:19 följande:


    Så... när kommer ni att berätta för släkt och vänner? Vi kommer nog att göra det i samband med att inbjudningarna skickas ut 2-3 månader innan bröllopet.
  • Filifj­onkan3
    Äldre 29 Oct 00:57
    #55

    Hej på er!
    Är väl ute i lite väl god tid men men..
    Jag är inte påväg att gifta mig men väl att förlova mig.
    Så vad har ni för tips att ge en nybörjare i detta? Vart ska man köpa ringen, tips på romantiska saker att göra vid förlovningen o.s.v.

  • emling
    Äldre 31 Oct 08:57
    #56

    Hej hej!

    Så har även jag hittat hit! Kul med en medlemsgrupp för Jönköping.

    Vi håller just nu på att planera för fullt för vårt bröllop! Det kommer att äga rum på nyårsafton! Exakt två månader idag! HJÅLP!! PANIK!!!

  • brides­illy
    Äldre 31 Oct 12:05
    #57

    Spännande Vad har ni för upplägg på ett nyårsbröllop?


    emling skrev 2007-10-31 08:57:21 följande:
    Hej hej!Så har även jag hittat hit! Kul med en medlemsgrupp för Jönköping.Vi håller just nu på att planera för fullt för vårt bröllop! Det kommer att äga rum på nyårsafton! Exakt två månader idag! HJÅLP!! PANIK!!!
  • emling
    Äldre 31 Oct 13:39
    #58

    Vårt tema på nyår blir Glitter och glamour! Naturligtvis kommer vi även ha ett stort fyverkeri och champagne vid tolvslaget!

  • brides­illy
    Äldre 31 Oct 13:59
    #59

    Låter som en kul ide Fira sin bröllopsdag varje år med fyrverkeri är ju inte så dumt

  • Pärlpl­attan
    Äldre 1 Nov 21:34
    #60

    Hejsan hoppsan..

    Ytterligare en Jönköpingsbrud ansluter sig. Vi har förvisso just gift oss dock i hemlighet och kommer att ha bröllopsfest (och klänning och allt) den 5/7 2008. Det kommer nog passa lagom för att verkligen känna sig gift.. Och dessutom både äta kakan och ha den kvar. Nu ligger korten som vi ska skicka för att tala om hemligheten snart färdiga här..

    Var ska ni gifta er/ha festen?? Vi ska vara i IKHP's stuga. Erfarenheter? Någon?

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet del 5