Nu har har blivit hippad!!!!
Hejsan alla glad, nu har ag blivit hippad, har anat att något har hängt i luften en bra tid, så det var äntligen dags i tisdags, har gett vibbar sedan tidigare att jag inte vill skämma ut mig, framför hela världen, sÅ dageb bvörjade mycket lugn, var med mina mor i helsingborg och köpte saker till bröllopet, hade en trevlig dag, när jag satt i bilen på väg hem så messar en kompis till mig som brukar ha problem med sin kille att hon vill komma över för o prata så vi bestämmer vid halv sex, Jag går hem o duschar och fixar mig, vid halv sex knackar det på dörren och in stormandes kommer alla mina tjejkompisar, med en gigantisk krona i handen, ovh champanj i den andar, nu förstår jag att jag ska bli hippad, när jag minst anar det, så vi fixar oss fina, dom har med sig frukter o osto kex o vi driker o har trevligt, efter ett tag så knackar det utterligare på dörren o där står det en stilig man i sina bästa år, utanför huset är det en gigantisk limosin, vi hoppar in och den tar oss till stan i torget och utanför en resturant,rätt pinsamt för alla tittar,vi avjuter en god planka, och sitter o pratar o pratar hela kvällen, sedan är det party som gällde för hela slanten, jag var hemma kl 05,00 på onsdag morgon, det var en trevlig lugn möhippa, och jag har verkligen underbara kompisar!!!