• *snuttan*

Nu har har blivit hippad!!!!

Hejsan alla glad, nu har ag blivit hippad, har anat att något har hängt i luften en bra tid, så det var äntligen dags i tisdags, har gett vibbar sedan tidigare att jag inte vill skämma ut mig, framför hela världen, sÅ dageb bvörjade mycket lugn, var med mina mor i helsingborg och köpte saker till bröllopet, hade en trevlig dag, när jag satt i bilen på väg hem så messar en kompis till mig som brukar ha problem med sin kille att hon vill komma över för o prata så vi bestämmer vid halv sex, Jag går hem o duschar och fixar mig, vid halv sex knackar det på dörren och in stormandes kommer alla mina tjejkompisar, med en gigantisk krona i handen, ovh champanj i den andar, nu förstår jag att jag ska bli hippad, när jag minst anar det, så vi fixar oss fina, dom har med sig frukter o osto kex o vi driker o har trevligt, efter ett tag så knackar det utterligare på dörren o där står det en stilig man i sina bästa år, utanför huset är det en gigantisk limosin, vi hoppar in och den tar oss till stan i torget och utanför en resturant,rätt pinsamt för alla tittar,vi avjuter en god planka, och sitter o pratar o pratar hela kvällen, sedan är det party som gällde för hela slanten, jag var hemma kl 05,00 på onsdag morgon, det var en trevlig lugn möhippa, och jag har verkligen underbara kompisar!!!

• Svar på tråden Nu har har blivit hippad!!!!
  • Juice8

oj vad trevligt det låter Presic så vill jag med ha det.
    Min kommer alla gånger att inträffa denna lördag! Jag har det på känn.
    Lycka till med bröllopet

• Liinda_e

det lät verkligen som en jätte bra hippa...utan massa tråkiga pinsamheter!
    precis som jag skulle vilja ha!!! (tärna läser du????) :D

• lannebrink

Ja, det lät verkligen mysigt, inte massa pinsamheter.
    Jag är oxå övertygad om att min möhippa kommer att vara på lördag. Det ska bli spännande men ändå är man ju lite orolig såklart, vem vet vad de hittar på.

• *snuttan*

Hejsan tjejer, joda det var väldigt trevligt, och vi hade kul, man behöver inte alltid göra det värsta, man ska ju känna sig trygg med sina kompisar och det ska ju vara ett fint minne som man ska ha från sin hippa, hoppas att era möhippor blir lika bra som min, och lycka till, vill gärna höra historier!!!!!!!!!!

Svar på tråden Nu har har blivit hippad!!!!