• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Marcus Brud

Ja nu är man äntligen gift :) Det var ju toppenväder och det var skönt att det blåste annars skulle man ha svettats en del :)

Gick aning fort i kyrkan, men det kändes väldigt skönt när man stod framme hos prästen, då kunde man andas ut och börja njuta :)

Nu ska jag åka iväg med min MAN, mysigt att säga så :)

• A n n i s e n  25/8-07

Vi verkar ha fantastiska dagar allesammans

Vet ni ngn sida på nätet där man kan lägga in bilder? Tänkte be min MAN att hjälpa mig med det i dag

Hoppas ni andra kan lägga in bilder snart, ska bli så spännande att se er!!!

• Noomi

Annisen
    Gamman har väl den funktionen, sen finns ju wedding announcer, pix box (eller nåt liknande) osv.
    Jag har tre bilder på FL, men jag vet inte om man måste vara inloggad för att se dom: familjeliv.se/hem/noomi/galleri.php%F6llop
    Tyvärr är det typ de enda bilderna jag har, gästernas + fotografens bilder får jag lägga upp när vi kommer tillbaks från Mauritius.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Jag kunde inte se, vad typiskt.
    Ha en underbar bröllopsresa, när åker ni?

Vi har redan runt 500 kort i datorn, som vi fick inlagda i går när vi hade presentöppning

• Noomi

Då får du bli medlem då. ;)
    Vi åker imorgon, så nu ska vi snart ut på stan och köpa det sista till resan (förhoppningsvis en till bikini...borde vara extremrea på sådana efter det här sommaren).

Vad kul att redan ha så många bilder! Vi gav ut skivor med adresserade kuvert till våra gäster, så jag hoppas att vi har många bilder som väntar på oss när vi kommer tillbaks. :)

• Elle83

Noomi: Va fina ni var! Superskoj...jag har oxå lagt ut några få bilder på min sida på familjeliv...jag vet inte óm man måste vara inloggad där oxå, men ni ser väl familjeliv.se/H em/elle83/galleri.php

• A n n i s e n  25/8-07

Elle83
    Vad fint, grattis!!!
    Vad är det för klänning?

• Noomi

Nu har jag tagit bort spärren så alla kan se.
    Elle83
    Vad fina ni var!! :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4