• DownUnder

Vackra, sensuella, inte allt för avslöjande nakenbilder...

Jag och min sambo skulle så gärna vilja ta en vacker bild på oss båda nakna tillsammans. Funderar bara på hur det skall gå till, då vi båda känner att vi vill ha en proffsig bild så det är ju inte läge att fråga en kompis.

Samtidigt så vet vi inte vart vi ska vända oss. Går man till en vanligt fotograf å bara: "Hej, vi vill ta nakenbilder", eller vadå?

Finns det någon här som gjort något liknande och som har lite tips och/eller rekomendationer? Skulle bli jätte tacksam!

MVH: DownUnder

• Svar på tråden Vackra, sensuella, inte allt för avslöjande nakenbilder...
  • DownUnder

Ingen?? Inte ens nån som känner nån som gjort något liknande?

• MuffinsTönt

Jag vet att det finns en atelje vid vasaplatsen om du forsätter längsmed Restaurang Smaka. www.ateljemarie.se

Där har hon bilder i olika genre. Naket,porträtt, natur. JAg fastnade för henne när jag skulle kolla runt för bröllopsfotograf.

• DownUnder

Tack för det Muffins Tönt, ska genast kolla!

Fler?

• MuffinsTönt

Hur går det? Har du kollat upp henne eller hittat ngt bra ställe. Berätta gärna!

• DownUnder

Muffins Tönt:

Ja då, jag kollade deras hemsida, och där fanns ett forum man kunde ställa frågor i till dem. Jag skrev och berättade vad jag ville göra, och frågade om de kunde hjälpa mig med det, frågade hur det i så fall går till och vad det är för priser.

Fick svar dagen efter att det skulle gå jätte bra, att man kommer in på en bokad tid innan och tittar på lite andra bilder för att komma fram till vilken stil och utformning man vill ha, sedan kommer man tillbaka en annan dag och tar bilderna. Pris ca 1500-1700kr.

Jag är inte hemma nu, men ska definitivt kolla in läget när jag kommer hem i november!

• Ploppan76

Jag har tagit lättklädda bilder för fotograf Birgersdotter. Hon är en jätte duktig och proffsig fotograf.

Lycka till

• M.C

Hej! Jag tog secret box kort till min man som han fick i bröllopspresent. Fotografen var jättebra och jag blev själv nöjd med korten. Jag har iof lite kläder på mig, men ni skulle ju kunna höra hos en fotograf som gör sånt.

• DownUnder

Ploppan76 och M.C: Tack för era svar.

Jag har hittt iaf en nu som jag ska ta och kolla upp när jag kommer hem. De tar sånna typer av bilder och har ett överkomligt pris.

Svar på tråden Vackra, sensuella, inte allt för avslöjande nakenbilder...