• madlin

Tips på tipsrunde-pris?

Nu är det så här att vi ska köra tipsrunda på vårat bröllop gällande oss brudpar, efter middagen kommer tipsrundan rättas och på så vis komma fram till vilken som vann rundan. Har inte en aning vad man ska tänka sig att köpa som pris - ni kanske har några bra förslag? Många är ju riktiga idésprutor här inne!

Kostnad? 100-300:- kanske?

Shout it!!

• Svar på tråden Tips på tipsrunde-pris?
  • madlin

GME76: tusan så snopet!! Tog du en bild på hans ansiktsuttryck?? *garvar*

• Lill-skrrotis

Plantera ett träd, vin, böcker, lotter, seriösa priser. Sen kan man ju alltid skoja till det o köpa ploj saker, att kanske klä ut sig med t.ex. Beror ju på gästerna o typ av bröllop.Eller att man vinner ett uppdrag av någon sort under kvällen. Behöver inte vara så seriöst. Det är ju fest eller hur?

• GME76

madlin:
    vi var tyvärr för små. Runt 8-10 år kanske

• madlin

Lill-skrrotis: självklart! Får gärna vara lite småspexigt också, lite jäkelskap tål de allt! De flesta iaf ;)

Får klura lite på de där, bra o få lite ved till elden!

• Lill-skrrotis

Just sånt ja menar!!!!! Det ska ju vara skoj på ett bröllop, inte mkt allvar mer än i kyrkan tycker jag. Varot på enorma bröllop där allt varit planerat in i sista sekund o kostat massvis, men ingen har haft roligt, alldeles för stela tillställningar, Man vågade knappt röra sig eller prata! Fram för humorn!!!!!!!

ska grubbla ut nåt riktigt bra inatt. Risk att det inte blir några höjdar förslag efter ett par drinkar o cider nu... Men jag återkommer med riktigt bra förslag..... imorn....

• madlin

GME76: ja det var ju lite synd, men du kommer nog minnas det där för resten av ditt liv ;)

• GME76

Tilläggas dock att han lurade mig att kolla i en garderob en gång där han riggat en råttfälla, den jäkeln. Fyyyy, mitt finger blev lilagrönt.

• Lill-skrrotis

aj, aj, aj...... dags att ge tillbaka då .

Plast på toalettringen kanske.... ?

• Duchess

Jag samlar på Lego, så för oss var det självklart vad som skulle delas ut som priser under kvällen. Jag donerade Legoset i olika storlekar som delades ut som priser i t ex tipsrundan, och jag kan faktiskt intyga att det byggdes flitigt runt borden. Alla gillar lego :)

• madlin

Lill-skrrotis: åh gulle dig! Tar tacksamt emot alla möjliga förslag, tycker som dig - vårat bröllop ska inte vara stelt utan det är FEST, det ska vara roligt, för alla! Och både jag o sambon gillar att driva med folk så de skulle vara skoj om man kom på en fuling o ge bort som present *s* Kom gärna igen sen och drick en drink för mig å ;)

Svar på tråden Tips på tipsrunde-pris?