• madlin

Tips på tipsrunde-pris?

Nu är det så här att vi ska köra tipsrunda på vårat bröllop gällande oss brudpar, efter middagen kommer tipsrundan rättas och på så vis komma fram till vilken som vann rundan. Har inte en aning vad man ska tänka sig att köpa som pris - ni kanske har några bra förslag? Många är ju riktiga idésprutor här inne!

Kostnad? 100-300:- kanske?

Shout it!!

• Svar på tråden Tips på tipsrunde-pris?
  • GME76

En liten gourmetkorg. Champagneflaska. Middag hos det nygifta paret (fast det beror ju på vem som vinner ).

• madlin

GME76: haha jooo... man kanske inte vill ha vem som helst på middag hos en ;) Korg el. vinflaska var bra tips iallafall! Men de är ofta jag (vi) kör säkra kort o ger bort sånt till folk *harkel*

• misstrixie

Kanske ett presentkort på någonting, någonstans? Äsch, jag har inte världens bästa fantasi...

• madlin

misstrixie: *asg* Ja du är inte ensam om det isåfall.. Allt jag kommer fram till känns bara så... tråkigt! Presentkort är också lite för.. "safe".. Det och det ovanstående kör vi ofta med när man ska fira någon. Vore ju kul o komma på det lilla extra :)

• GME76

Kolla denna hemsida för annorlunda korg med rättvisemärkta ekologiska varor. Så slår du även ett slag för miljön och människors rättigheter .
    www.mminspiration.se:80/
    Fast ditt bröllop kanske är snart?

• GME76

Tror dom drar igång på riktigt 1/9 nämligen.

• madlin

GME76: 3 veckor kvar! Så jag vågar mig inte på att beställa något, har inte haft nån vidare tur med alla bröllopsgrejer jag beställt de senaste månaderna... har lite otur med sånt. Men ekologiskt låter iallafall väldigt bra, finns ju i butikerna också - smått o gott om man nu vill ge bort en korg. Vilket jag helst vill slippa, det och presentkor och alkohol. Det är så "jag" så de blir lite för tråkigt och genomskinligt *s* Vill inte skämmas för jag har så dålig fantasi för ALLA gäster *blir lite röd*

• GME76

Jamen om du tar en korg med.... .
    Nä men du kan kanske köpa en bra bok, snygga kaffe/temuggar. Nä, usch jag är inte alls bra på sånt här. Speciellt inte kl.23.53...

• madlin

GME76: hahahaha!! Jaa.... just de... kanske inte rätt tid o gnugga knölarna kanske. Hade hoppats att Söndagshoppa klart den så man slipper eländet!

Bok kanske blir svårt.. gästerna är som dag o natt... uhm... fasen, kommer få slå in luft och knyta en vacker rosett till slut :p :)

• GME76

Men det är ju perfekt ju. Gjorde jag till brorsan en jul när vi var små. Tyckte jag var skitkul. Har aldrig sett honom sååå sur .

Svar på tråden Tips på tipsrunde-pris?