• Azra

Tips på halsband till tärnorna?

Jag undrar om det finns nån som kan tipsa om ett fint halsband som man kan ge som present till tärnorna? Mina tärnor är min äldre syster och min bästa vän och jag vill gärna ge dom smycket att ha på bröllopet..

Gärna något som är lite mer ovanligt, dock har vi en budget så inte mer än 400 kr/person..

tacksam för tips!

• Svar på tråden Tips på halsband till tärnorna?
  • Humma 11/8

Gå in på www.bluebox.se och klicka dig vidare till smycken... finns en del fina och ovanliga smycken där till helt ok priser!

• Azra

Puffar upp denna tråden med ytterligare en fråga..

Mina tärnor ska ha liknande klänningar.Jag har två tärnor. Min mamma syr klänningarna och de kommer att ha liknande färger som matchar varandra.

Vi tänkte ge dom ett varsitt halsband som de kan ha och som tack för att de är mina tärnor. Jag har hittat ett jättefint från SNÖ men jag vet inte om det blir för mycket att de har liokadana halsband också när klänningarna är så lika.. Vad tror ni?

Halsbanden är superfina och kan användas senare både till vardags och fest. De umgås inte i samma kretsar eller så så de behöver inte tänka på att de inte ska ha samma halsband på fest eller så senare..

• jojo matte

jag tycket i alla fall inte att det gör något om dom får likadana halsband.. då matchar dom ju varann :) sen behöver inte någon av dom tycka att den andra fick ett finare halsband heller :)

• Azra

jag tycker kanske inte heller att det gör nåt.. men var tvungen att höra lite andra åsikter..

Tack!

• Hoffsan

De finaste halsbanden tycker jag Pilgrim eller Snö of sweden har.Man kan ju fynda dem billigare på tex Tradera. Där har jag vunnit många halsband så kolla där.

• 08brud

Jag fick ett halsband från Barncancerfonden när jag var tärna på min kompis bröllop.
    Tyckte det var en jättebra presentoch samtidigt en god sak eftersom halva försäljningssumman går till Barncancerfondens verksamhet

www.barncancerfonden.se/content2/index.php

• Azra

08brud:

Ja jag har tittat på de halsbanden och tänkte köpa ett sånt till min brors flickvän som ska sjunga i kyrkan..

Men jag blev så förälskad i SNÖ-halsbanden så det får nog bli såna till tärnorna.

Men tack för tipset!

Svar på tråden Tips på halsband till tärnorna?