Villa Söderås på Lidingö
Är det någon som har varit på bröllopsfest på eller ska vara på Villa Söderås?? Berätta!!
Är det någon som har varit på bröllopsfest på eller ska vara på Villa Söderås?? Berätta!!
Jag var där och tittade. Stället ligger jätte fint och har en bra upplägg tyckte jag. En jätte fin trädgård med utsikt över vattnet. Fin uteplats också. Problemet för oss var att om man är omkring 60 personer är matsalen lite liten och då får man vara lite uppdelat där viss gärster få sitte i en sorts alcove. Detta tyckte vi kunde upplevas på fel sätt av de gåster som få sitta där. Man kan inte heller få plats med en E-bords sittning men man få sitta på rund bord som tar krin 7 personer (de säger 8 men det blir jätte trångt tror jag!). De är väldigt angelänga att göra det till en bra fest och försöker verkligen förstå vad man är ute efter.
Jag har ocksa varit och kollat dar och tyckte att det var otroligt vackert och dom var valdigt tillmotesgaende och hjalpsamma. Dessvarre har vi for manga gaster sa alla skulle inte fa plats i samma matsal sa det funkade inte riktigt for oss heller..