• J_J

Present till toastmaster/toastmadame?

Min storebror och hans flickvän är toastpar på vårt bröllop, och jag är helt övertygad om att de kommer göra ett fantastiskt jobb med detta och göra det absolut bästa av det.
    Redan nu ringer de runt till samtliga gäster för att pusha fram talanmälningar och ge lite allmänn info inför bröllopet. De visar verkligen engagemang.

Så vi vill ge något extra till dom två, gärna något de har gemensam glädje av, men kanske inte alltför dyrt... Förslag?

• Svar på tråden Present till toastmaster/toastmadame?
  • fru Vargtass

Vi hade några kompisar och familjemedlemmar som hjälpte oss med en massa saker, bla då toastmastern. Vi gav fin whiskey och fin konjak till killarna. Tjejerna gav vi smycken, champagne och en korg från med trevliga produkter från Body Shop. En grej vardera alltså, men olika grejer till olika personer, anpassat till vad som passar dem. Hoppas det kan vara till nån hjälp.

• Elle83

Vi ska köpa fin glas och gravera dem med tex Tärna åsså våra namn och datum...

• Lilla Li

Vi ska nog köpa en toastmaster till vår toastmaster. Alltså en smörgåsgrill.

• maja07

Vi köpte presentkort på Ticket, då kan de resa iväg tillsammans med de flesta stora resebolag (Ving, Fritidsresor mm). Skrev också ett kort ungefär formulerat att de har hjälpt oss på det stora första dagen på vår gemensamma resa som man och fru och att vi därför vill bidra till en minnesvärd resa för dem.

• Fru0707

Vi gav en fin whiskey till toasmaster (min mans bror) till toastmadame (hans syster) gav vi ett fint tjockt silverarband och likadana till tärnorna, dom bara älskade armbanden så de va en hit. Men gäller väl att känna som och veta vilken smak dom har och vad de skulle bli glada för sen är de väl i princip möjligt att köpa vadsomhelst :)

• H&K

Lilla Li: Haha det var nog den bästa presenten hittills.

Vi lagade middag åt vårt värdpar hemma hos dem. De fick gå en prommenad och så lagade vi mat och dukade med bla ny duk, nya tallrika, nya glas och ny uppläggningsskål. Sen fick de under middagen reda på att de skulle få alla grejerna. De blev jätteförvånade och glada.

• mooogn

Lilla Li: Bra idé! Haha, undrar om vår toastis skulle uppskatta det..? *S*

Svar på tråden Present till toastmaster/toastmadame?