• Lapinette

När märker man av det?... 1 år!!!!

Junilejon - fortfarande ingen tant? Du kan få lite av mig. Ingen risk att det var en smygare denna gång. Nej, rejält som alltid. Sitter här i svärmors vardagsrum och inväntar att barnen har blivit badade (barnen är brorsbarnen). Vi har druckit skumpa och ska sedan sätta oss och äta middag. Hittills har helgen flutit bra med svärmor och min mamma. På något sätt klarar de av att prata med varandra även om de inte kan samma språk.

Soryy, helt OT som vanligt.

• Lapinette

Telis - du kan väl skvallra lite mer?!

• Lapinette

Har försökt att läsa lite här i väntan på maten och säger Tack September för komplimangerna (bröllopsfotona). Vi hade Orasis, var det Georgios som fotograferade er?

Gällande So you think you can dance åkte Pacha ut och så var det tjejen med rakt, mörkt hår (kommer inte ihåg hennes namn).

Det var nog lite fler frågor ställda till mig men minnet är kort och vinet börjar hällas upp i glasen .

• Lapinette

Bonjour,

Tillbaka i ett grått Stockholm efter en varm och solig helg i Frankrike. Har inte läst ikapp vad ni har skrivit och vet inte om jag har någon möjlighet till det då min vecka ser hemsk ut. Ska vara ute och prata/presentationer både tisdag, onsdag och torsdag...tröttsamt!

I alla fall, har försökt att ringa min läkare nu på morgonen för att berätta att mensen verkligen har kommit igågn (no doubt) och att vi valt CvL men som vanligt är det konstant upptaget där.

• Lapinette

fru UH2 - välkommen in här! Har inte sett allt du skrivit men märker att jag hittat någon som försökt nästan lika länge som oss. Jag tror vi nu bommade på försökt nr 16. Vad är nästa steg för er?

• Lapinette

BS - kan inte låta bli att skvallra men din släkting har startat utredning och lämnade blod imorse.

• Lapinette

Och själv har jag börjat lägga upp schema för IVF nr 1 och IVF nr 2. Det ingår även en fryst återinföring (om jag får några extra ägg över) men nu räknade jag kallt med 2 hela IVF och hela tiden det tar samt BF. Har läst att man rekommenderar 2 normala menstrationer emellan.

• Lapinette

BS - gillade också Pacha men dessvärre var han inte så bra på att dansa solo som de andra. I förkoreograferad pardans var han helt suverän oavsett vilken danssort han fick.

VARNING TOTALT OT!

• Lapinette

September - lider med dig och förstår verkligen hur orolig du ä MEN allt är säkert bara bra!!!!

• Lapinette

Page - jag ville också röra Kokisens mage!! Brukar inte heller kladda på gravmagar men där kunde jag knappt låta bli.

Ha, ha, så din man extraknäcker på helgerna som präst!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!