När märker man av det?... 1 år!!!!
September - jag började med mammabyxor i typ v 18. Innan dess var det gummiband och jobbigt nerkasade byxor som gällde. När jag väl började använda mammabyxor kände jag dock "varför har jag inet gjort det tidigare?" Så mkt bekvänare och om man har någotsånär snygga så syns det inte att det är mammabyxor. Så kör på så snart du känner för det! Jag har också ofta kostym på jobbet och har en lite längre kavaj (ingen mammamodell) som jag använder till mina P&P byxor. Inte världens snyggaste men det funkar. Kan även rekommendera P&Ps smala jeans, har fått många komplimanger för dem. När de blivit för trånga över resåren nu de senaste veckorna, har jag helt enkelt tagit ur resåren och kör med bara tyget. De sitter uppe ändå :)
August - GRATTIS till Mr Bean! Härligt!!
Oms- tack för din "förklaring" om amning vs ersättning. Känns som om man får göra det som funkar bäst för en själv och ens bebis. Och inte känna för mkt press från omgivningen. Framförallt vara inställd på att det kanske kommer bli problem, och att det är ok också (även om det självklart är jobbigt).