BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Liinda_e ...
Fast ÄR det bara riktat till oss tjejer eller är det VI som har påverkat det...?
>>> 2007-08-01 19:44 Liinda_e
Kul att du tar upp det. Vi killar som försöker starta en tråd om något får sällan svar på det vi skriver om, om det inte handlar om bröstförstoring eller problem i relationen...
2007-08-01 19:41 Lady o Lufsen
Bra inlägg, jag håller med dig. Men till 75 % så är det mellanstadienivå på det mesta.
Men visst, det finns guldkorn.
>>> 2007-08-01 19:45 Lady o Lufsen
Skämtar du????????????????????????????????
Sidan är halvrosa, har bröllopsklänningreklam och anonym. Det är väl så "tjejigt" det kan bli...
Skulle du känna dig mer välkommen om sidan var halvblå, innehöll mer slipsreklam och vara avanonymiserad?
Garanterat, det handlar nog inte bara om färgen på sidan, det handlar självklart om länkar och andra saker... Fast det förstod du nog.
kan kanske oxå bero på att av dom som sitter här är det 98 % brudar....
kanske om fler killar satt och det var mer killar som startade trådar.....
Men du, brudgum...om du går in på BT:s startsida så är den ju blå...det mesta är blått faktiskt Går du in på "övriga kläder" så hittar du kläder till både män och pojkar
Och JA- jag förstod vad du menade men kan tycka att det självklart blir mer "tjejigt" eftersom 98% som använder sig av BT är just tjejer...och det var lite dit jag själv ville komma: Kan det bero på att det är vi övertaliga tjejer som gör att BT blir just tjejigt och inte själva grundtanken från början var att göra BT till ett forum för enbart kvinnor...? Vad vet jag.
Dessutom så kan jag tycka att BT är ett utomordentligt verktyg för hjälp med och till BRÖLLOP så det är ju upp till varje par att samarbeta kring det i den mån som är intressant...
Oj det har jag helt missat, att BT var ett forum för enbart tjejer... Vart har du läst det?
Brudgum 2008 Om du pratar med mig nu så måste du nog specificera dig...