• googlad

Alla ni som är gifta..vad fick ni i morgongåva???

Vad fick ni i morgongåva?! Nyfiken!

• Svar på tråden Alla ni som är gifta..vad fick ni i morgongåva???
  • fru Vargtass

Vi hade sagt att vi inte skulle ha några morgongåvor, men vi hade varsin i alla fall. Jag fick en kedja med ett guldhjärta från Sandberg. Jag blev jätteglad, det är nog det finaste jag någonsin fått! I love it!!!! Han fick en "secret box".

• FruH

Jag fick ett underbart halsbadn från Efva Attling i vitt guld! Jättevackert!

• FruSofia

Guldhjärta med massor av små briljanter

• Katarina98

Vi hade bestämt oss för att inte ge morgongåvor utan satsa på annat istället. Vad förvånad jag blev när jag DAGEN EFTER PÅ morgonen fick min morgongåva. ett vittguldhjärta med 12 små briljanter. underbart.

• silverdrake

hade inte heller tänkt satsa på morgongåva, men jag fick iallafall sex and the city-boxen, den i rosa och svart förvaringsbox. blev väldigt glad, alskar sex and the city :) har kollat på den flera gånger sen vi gifte oss.

• Addiz

Men är det inte DAGEN EFTER man ger/får sin morgongåva? Jag har för mig att frun (enligt gammal svensk tradition) inte fick det förrän hon "uppfyllt sin äktenskapliga plikter" på bröllopsnatten, alltså fick noh morgongåvan dagen efter...

Hmm, måste googla lite...

• FredagenDen13

Jag fick ingen & det var mer än ok.
    Jag var sååå nöjd med min morgongåva till min man... så han fick inte köpa något till mig!

Var orolig att han skulle tycka att sin inte var så "fantastisk & personlig"... men om han inte höll med mig, så skulle han få köpa något i efterskott.

Å jag hade rätt!!!
    Han älskade min morgongåva & var sååå nöjd att jag "hindrat" honom att handla.

Min man fick en Secret Box & det tycker jag var till oss båda!

• Liinda_e

lite ot

vi kommer ge varandra morgon gåvan dagen efter...

• Addiz

Ja, hrm, förlåt, mitt inlägg var också ganska OT, sorry :(

• Fru Calice

Jag fick diamantörhängen i vitguld av min man, han fick en luftballongsfärd av mig. På vår 1årsdag fick jag en Attlingring i silver m gravyren "From here to eternity" utanpå.

• Sara Jämtland

Hallå!!!
    jag fick en enstensring i guld 0,15ct med gravyren Din för evigt inuti. Den var fantastiskt underbar. Jag fick även en kalender med underbara bilder på min man, han fick en av mig med och en klocka. Må väl! Kram.

• Kristina07

En romantisk lång helg för bara oss.
    (Vi hade barnen med på bröllopsresan)

Svar på tråden Alla ni som är gifta..vad fick ni i morgongåva???