Jag behöver hjälp!!
Jag ska gifta mig på lördag och har fortfarande inte köpt någon present till vår näbb och tärna, vad ska man ge?
Sen ska vi ha bordsbingo på festen, har ni tips på en bra och roligt vinst som passar alla åldrar?
Jag ska gifta mig på lördag och har fortfarande inte köpt någon present till vår näbb och tärna, vad ska man ge?
Sen ska vi ha bordsbingo på festen, har ni tips på en bra och roligt vinst som passar alla åldrar?
Ingen som har något bra tips...
Vi ska ge hope halsbandet från barncancerfonden
I en tidigare tråd var det någon som skrev om böcker till tärnan. Syster yster eller något tror jag att den hette, men då måste ju tärnan vara din syster. Själv hade jag min syster som tärna, men har inte gett henne något, fy på mig. Men jag tänkte att hon och jag skulle åka på spa lite senare i höst, då blir hon nog glad hoppas jag!
anneleigh:
Hur ser det ut, och vart får man tag på det?
Ester W:
Bra tips, men nu är det inte min syster utan min m2b syster.
Tycker ni att man "måste" ge något, eller kan man hoppa över det?
Jag såg nu att du gifter dig på lördag då hinner du inte få ag i det för det måste beställas från deras hemsida
Nej det måste du inte, jag ska ge hope halsbandet till min toastmadam och fotografen dom är nära vänner till mig, tärnan har jag betalat en förmögenhet på hennes klänning det får räcka så.
Som pris köpte vi piccolo-flaskor av vårt mousserande vin. De kostade bara 21 kr st.
Mrs Håkan, jag tycker inte att du behöver det, min syster har nog inte tänkt att hon skulle få något. Men det är ju en fin grej att ge något. Jag har tidigare varit tärna och då fick jag inget...
helenrik:
Det var ett roligt tips men vad ger man till de som är för små för att dricka vin, vi har ca 20 st som är under 18. Det kan ju hända att någon av dem skulle vinna :)
näbben då, jag hade tänkt att det skulle vara något som han kunde ha kvar och minnas "att detta fick jag när mamma och pappa gifte sig".
Vi hade Legoset i olika storlekar som vinster i tävlingar under kvällen. Å andra sidan är jag känd för att samla på Lego, så det var lite speciellt.
Men faktiskt var det så att Legot var väldigt uppskattat av många åldrar. De som vann satt och byggde vid bordet, och hade många hjälpredor :)