• MR J

Morgongåva till blivande frun?

Undrar om någon har tips på en rolig morgongåva till w2b. Alla tips är välkomna. Har lite dålig fantasi själv.

• Svar på tråden Morgongåva till blivande frun?
  • MR J

Kanon bra tips kom gärna med fler ock låt fantasin flöda.

• marranmi

jag tycker att www.handsweden.se har fina ringar som heter family.. det önskar jag mig som morgongåva att ha med hans namn[hjärta]mitt namn och sen ha den ringen mellan min förlovningsring och vigselring eller ha den i mitt guldhalsband...

• Raspberry

Om hon är äventyrlig - ballongflygning, riverrafting, fallskärmshopp el dyl.

Om hon är lite av gourmet - vinprovning, champagneprovning, chokladprovning, whiskeyprovning etc etc (beroende på vad hon gillar)

Upplevelser är kul tycker i alla fall jag

• jocelyn

Jag tipsar om en trevlig och lagom exklusiv designerväska. Användbart och snyggt. :)

• MR J

Tack för alla bra tips kom gärna med fler.

• burken

Jag röstar på väskan! Bra ide. Skall kanske önska sig det!

Eller någon annan sådandär designergrej som man annars inte köper till sig själv.

• Karis Annelie

Du kanske kan överaska henne med en ballongflygning över er stad? med champagne och mys, och sen blir ni avsläppta på nåt mysigt ställe och har picknick

• Karis Annelie

å sry var ju fler som skrivit det hha.. jag ba skumläste tråden lite snabbt så...
    hm vad ska man komma på då då.. nåt annat...

kanske du kan överaska med att ni ska åka på spa? ge henne en broschyr eller så på bröllopsnattens morgon, och sen bokar ni den längre fram när ni har tid och ork?

• J_J

Vill hon tatuera sig så varför inte en tatuering?

En stor korg med en massa smått och gott i, typ ansiktsmasker, nåt gott vin, en ny morgonrock/negligé, massageoljor eller en lyxig hudlotion och hennes favoritfilm.

• J_J

En konsert med lyxig helkväll, en Paris-weekend, en romantisk kryssning eller varför inte en äventyrsdag med paintball och deluxecamping - allt beror väl på hur hon är och tycker om?
    Hundvalp för den riktigt dramatiska...? ;)

Behöver själv tips på vad man kan ge m2b, ej secret box och inget smycke...

Svar på tråden Morgongåva till blivande frun?