kul serie till festhäftet
Hej.
Jag skulle vilja ha tag i lite kul korta serier om bröllop eller kärlek eller nåt sånt, typ med Elvis eller Rocky eller nån annan sån serie. Nån som vet var man kan få tag på nåt sånt?
kram
Hej.
Jag skulle vilja ha tag i lite kul korta serier om bröllop eller kärlek eller nåt sånt, typ med Elvis eller Rocky eller nån annan sån serie. Nån som vet var man kan få tag på nåt sånt?
kram
Kakan -07
är du gullig o mailar mig med :)
maryamz_79@hotmail.com
Snälla maila mig med!
jeanetteliljeblad@hotmail.com
Kakan07 - om du har lust får du jättegärna slänga iväg ett mail till mig också!! Har en del bra Elvis på kylskåpet som verkligen visar hur det är ibland mellan min sambo och mig, så det vore roligt att ha i festhäftet.
cat-bride@hotmail.com
Tack tack!!!
Jag har fixat lite Blondie serier, med anknytning till Bröllop och kärlek. De är lite gammla - den älsta från 1933. Men jag har retucherat dem lite så de är inte blekta längre. Men om du vill så kan du få dem blekta. säg bara till så skickar jag dem till dig.
MVH Peter
Tänkte att det är lättare att lägga upp dem på en ftp, så är det bara för er att ladda ner när ni vill och jag slipper skicka ev. till många. Alla bilder är med Blondie och med kärlek/bröllopstema. Skickar med både retuschade bilder och orörda. Ni ser skillnad på dem. Hoppas att nån kanske får användning av dem....
Här ligger samtliga i en zip-fil. ftp://ftp.passagen.se/Blondie.zip
Här Kommer filerna en och en i JPEG (det är samma som ligger i zip-filen)
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 1 (Orginalfärg) 8 Augusti 1948.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 2 23 Oktober 1951.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 2 (Orginalfärg) 23 Oktober 1951.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 3 8 Augusti 1952.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 3 (Orginalfärg) 8 Augusti 1952.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blobdie Wedding 17 Februari 1933.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blobdie Wedding (Orginalfärg) 17 Februari 1933.jpg
ftp://ftp.passagen.se/Blondie Love 1 8 Augusti 1948.jpg
MVH Peter
det funkar inte?
*puffar lite, nu när det är kväll och allt*
opps! det gick inte...
skriv mail adress så mailar jag istället.
sorry...allt kan inte gå som man vill jämt
swanne@home.se
tack!!