Chie:
Nu har jag inte kommit så långt med min planering eftersom det är en bit till skottåret. Men jag kan ju fundera ut nåt nu....
Min tanke har nog varit att han skall få olika ledtrådar lite fågel fisk eller mitt emellan. Jag tänkte förbereda några med instruktioner tror att de skulle ställa upp. Första meddelandet: Välkommen hem. Här börjar din skattjakt för en underbart romantisk kväll. Abolut förbjudet att komma hem följ ledtrådarna. Du har en livlina, Ringa en vän dvs mig! Lycka till: Ledtråd ett: Gå till "Brothers" och hämta ut kvällens kläder, underlagda och betalda, nämn bara ditt namn, kolla i kassen efter nästa ledtråd. Ledtråd två, jag gillar min kille, du är händig... kanske daxs att byta reservdäck. Ledtråd tre finns i närheten av däcket. Tänk fågel.... Ledtråd tre: Gå till vårt favorit fik och nämn i kassan kodordet Guleböj. Du får en bricka med fika. Undersök vad du får av konditorn. Ledtråd fyra: Vi har så mycket skräp du och jag med oss från vårt tidigare liv. Tur att vi har flyttat undan dem och låst in dem. Kolla in låset.... Ledtråd fem: Hem ljuva hem. Välkommen.
Kul, detta kom jag på nu. Vad långt det är till skottåret. Vill NU!!! Hemma har jag tänkt bjuda på hans favvo rätt från favvo restaurangen då jag inte har tid att laga. Jag väntar med rosor, mat och ljuv musik. Under middagen. Han får sista ledtråden att han har en present under bordet, Där klistrar jag fast smycket i tape och där hoppas jag att det blir ett JA!!!
Det här känns ju spännande. Jag vill göra det nu!!! Tänka sig...