Nintendo ds i morgongåva?
Ja nu sitter jag här med lite beslutsångest tjejer. Har funderat på detta med morgongåva i evigheter nu. Vill verkligen ge honom något som han kanske inte förväntar sig. Inte för att jag tror att han förväntar sig någon morgongåva alls för den delen .
Hur gärna jag än skulle vilja ge honom ett smycke med något fint ingraverat så är han ingen smyckesmänniska och skulle kanske inte uppskatta gåvan lika mycket som jag skulle genom att ge den, och då förvsinner ju lite tanken med det hela kanske .
Men nu funderar jag på att ge honom ett Nintendo ds. Han är en spel-kille och älskar alla nya teknik prylar. Kanske inte världens romantiska, men det skulle däremot passa honom perfekt!
Till saken hör också att jag gärna vill ge honom gåvan morgonen efter bröllopet och samma dag som vi gifter oss flyger vi ner till Italien. Och jag hade i alla fall planerat någon timme med mina böcker framför poolkanten och vad passar då inte bättre än lite oväntad underhållning öven för honom?
Plus att själva gåvan inte får ta för stor plats i bagaget då heller .
Men den är ju kanske inte en sak som håller livet ut och som alltid kommer påminna honom om våran speciella dag. Men i och för sig kan han ju ta en titt på mig och minnas tillbaka, för jag kommer ju finnas där .
Så vad tycker ni? Hur kan jag göra denna gåva lite mera romantisk?