Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Tjo!
Här inne händer det grejor minsann..
Har arbetat häcken av mig under veckan som gått och helgen va utan barn datorer och telefoner.. SKÖÖÖÖÖNT
Bara jag och älsklingen i armarna på varandra....Rekommenderas starkt...
Skulle vi ta en fika eller? Förslag på tid och plats brukar ju vara en början...
Godisråttan: Vart fikade ni sist?
Sist fikade vi i gallerian på Götbacken..
Har ni några bra förslag på cateringfirmor som INTE är alltför dyra?Vi har serveringspersonal redan.
VArt har du fått tag på din serveringspersonal?
0205
Serveringspersonal ingår i Ängby slotts lokalhyra. Med andra ord man måste anlita deras personal om man hyr lokalen.
hörrni tjejjer jag har fortfarande inget färgtema..Måste man ha det?Jag ska beställa brudklänning, tärnklänning och toastmadame klänning från Kina snart SPÄNNANDE!!Måste dock bestämma mig för färg...
Spännande!
Klart man inte måste ha det... men personligen tycker jag det är nice när allt matchar inom ett färgtema.
Killen fortf sugen på rött? Vad är du sugen på för färg då?
Hej allihop!
Ännu en Stockholmsbrud här. Vi kommer att gifta oss någon gång innan sommaren 2008. Det hela beror på vad vi hittar för lokal. Vi kommer att gifta oss i lokalen eller utomhus i närheten vilket gör att det bara en grej som måste bokas, men det ställer ju vissa ytterligare krav på att hitta rätt ställe så att det funkar.
Skulle vara roligt med en fika faktiskt... Är det någon annan som oxå vill fika? Ska vibestämma oss för en dag nästa vecka?
Jag fikar gärna ^^