• Brud 4 augusti

Sitter och väntar på m2b som är på svensexa...

Sitter här och väntar, han blev tagen på jobbet 14.30, sen skulle de köra go cart, spela laserdom, fixa sig iordning i en arbetskamrats lägenhet och sen ut och äta på ett ställe som är restaurang på dagen och blir nattklubb och kareokebar på kvällen så de är väl kvar där. Jag är jättetramsig, jag hatar att vara själv när det är mörkt, så tyst... Är så nojig av mig alla ljud är något mysko. Vill bara ringa honom och fråga när de tänkt åka hem, men i nästa ögonblick hejdar jag mig och försöker verkligen att låta bli, det är hans kväll och jag ska absolut inte tjata hem honom såhär "tidigt"... Men oj vad det är svårt, orolig för vad som kan hända, tänk om han blir jättefull och hamnar i fyllecellen, tänk om han går och trillar och bryter ett ben/arm bara 2 veckor till vårt bröllop juh...

• Svar på tråden Sitter och väntar på m2b som är på svensexa...
  • Brud 4 augusti

Ingen som känner igen sig eller som också sitter och väntar? :(

• Höstbrud 2008

jo jag känner då definitivt igen mig, på det du skriver om att känna sig lite ensammen och att lägenheten låter mysko när det bara är jag här...men inte samma anledning dock. Förstår dig definitivt...inte så mycket man kan göra, sätta sig på händerna bara tyvärr eller hålla dem sysselsatta här på BT ... Håll ut, snart är han hemma igen

• Ms K

Känner inte igen mig direkt, men jag sitter också och nojar mig över min fästman som är på en svensexa, eller, rättare sagt, svensexan blev troligtvis inte av, men tja: du kan läsa mitt senaste inlägg på:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2352888.html

Men du, inte ska du sitta uppe och oroa dig. De har en jättekul kväll, han kommer säkerligen vara riktigt tokbakis i morgon och vilja ligga och kramas hela förmiddagen!

Om du tycker det är otrevligt med mörker och att vara ensam, så kolla in den här länken:
    www.tv-links.co.uk/
    Där kan du fördriva lte tid tills du blir för trött far att sitta uppe eller tills han rumlar in genomdörren

• 20071231

Känner till viss del igen mig... Är också ensam, men min blivande jobbar inatt... **trist**
    Du ska se att din m2b kommer hem välbehållen om någon timme.

• 20071231

Ms K

Oj, vilken tråkig historia!!

• tulpanflickan

jag sitetr och väntar på att tjejerna ska dyka upp här min sambo har dom lagt beslag på redan

• Ms K

tulipanflickan: pirrigt hoppas ni får en kanondag!!!

• tulpanflickan

japp spännande killarna har ringt som en tok här och säk honom men jag har inte svarat *S* så nu e de bara vänta på dom

• tulpanflickan

fick ett sms från min tärna hon undra om jag var hemma haha
    svarade japp sätter på kaffet och sen smiley haha

• Brud 4 augusti

Han ramlade in vid halv 5 snåret imorse, ganska full
    Dom hade haft jättekul och han var supernöjd med hela dagen... Han hade kört gocart, spelat laserdom, varit på Harrys och vidare till etage där han hade fått pröva raggningsrepliker på tjejer som skulle ge honom betyg mellan 1-10.. Haha, han sa att han fått många 9, men *hmmm* nog mest för att han var på svensexa för de raggningsrepliker jag hört av honom har mest varit väldigt roliga ;)

Svar på tråden Sitter och väntar på m2b som är på svensexa...