• Kvigan

Fria i en luftballong?

Min pojkvän vill att jag ska fråga om förlovning och att han sedan ska fria. Är bra sugen på att göra det...
    Men är nog lite gammeldags av mig, och vill egentligen att han ska fråga..

Nu i augusti ska vi flyga luftballong, (fick det av honom i julklapp)så jag funderar att slå till. Gå ner på knä och fråga, om han vill förlova sig med lilla mig.. :) Men hur gör man med ringar? Ska jag köpa det innan eller kan man fråga ändå? Vill ju att allt ska vara perfekt...

Problemet med luftballong är ju att det kan bli inställt pga dåligt väder, så datum kan jag ju inte gravera in.. :S

Är det tufft att tjejen frågar?? *funderar*

• Svar på tråden Fria i en luftballong?
  • Brud 070707

Ringarna kan ni gemensamt prova ut och bestämma efter att du friat.

• Novemberbrud07

Ja om du vill är det väl roligt att fråga vid ett sådant tillfälle...det är ju något man alltid minns.

Min sambo friade till mig i NYC förra sommaren - det glömmer jag aldrig. Jag blev så överraskad :)

Om du vet vad för stil han tycker om kan man ju alltid köpa ringar o gravera in datum senare (efteråt). Eller köp några billiga ringar bara för sakens skull o gå o välj ut ringar tillsammans sen efter frieriet.

• Kvigan

Ja, jag antar det.. Men det känns lite mer på riktigt om man har en ring i näven! ;)

Svar på tråden Fria i en luftballong?