Hippad och klar!
I lördgas gick min man upp ganska tidigt och tyckte att det var dags att städa..
Sen tyckte han att jag skulle gå å duscha ;) Så heeeelt förvånad var jag kanske inte när det ringde på dörren vid 11-tiden! Jag kikade i kikhålet och såg en gul smileygubbe! Öppnade och utanför står 2 av mina systrar, den ene med ett gäng gula smileyballonger, min svägerska och svärmor och en väninna. De gav mej ett glas rosé och en orange glitterklänning från Butterix med matchande klämma med stora blommor. Sen fick jag 10 ynka minuter på mej att packa en väska med ombyte för kvällen! Och jag som är sååå ambivalent! Men väninnan sköt in ett "parfym?" här och ett "smycken"? där... så lite hjälp fick jag ju. Sen åkte vi iväg till Folkets Park och åkte pariserhjul som jag i valiga fall helst slipper, (det ät ett STORT hjul!) men med ett par rosé innanför västen så kunde jag njuta av utsikten..
Sen åkte vi iväg till spa där jag fick ayroveda (?) massage. Efter det åkte vi till en Pildammsparken och hade jättemysig picknick, och solen sken och värmde! En av mina systrar som är höggravid kom förbi. Kul! Nu kan man bli moster vilken minut som helst! ;)Efter det åkte vi gocart. Sen var det dags för lite "chill" hos syrran och ombyte av kläder. På kvällen satt vi och hade det mysigt och åt på härliga "Gränden". Senare tog vi en drink på Lilla Torg. Och jag hade haft en fantastisk dag! Det fotograferades flitigt men jag fick inte se några bilder så jag antar att de ska göra något fint av det och få det som bröllopsgåva. Mycket spännande!! Är otroligt tacksam för allt de gjort för mej!