Mjuka nog att sova med?
Hej tjejer!
Jag efterlyser tips om spolar/papiljotter som är mjuka nog att sova med... någon som har någon erfarenhet?
Tacksam för alla tips!
Hej tjejer!
Jag efterlyser tips om spolar/papiljotter som är mjuka nog att sova med... någon som har någon erfarenhet?
Tacksam för alla tips!
puffar
finns på åhlens, sånna dä böjbara som känns som dom är i skumgummi.
Bruden blå
Fast "funkar" de... det är ju lite avgörande vill inte bara ha spolar för att sova med dem
Ha ha, VA? vill du inte?!
funkar? hihi, oki, nu e det så att det finns liksom inga mirakelspolar som funkar och som inte funkar.
spolar är ju bara runda saker man rullar upp håret på.
sen får man se till att ha vilka läggningsvätskor man vill. skillnaden beror inte på spolarna, utan på hur man själv rullar.
så funkar. ja ursäkta att jag skrattar, men dom är runda precis som alla andra spolar.
Hmmm, låt mig omformulera... sitter de fast? Har testat med självhäftande och jag är tydligen en alltför våldsam sovare då jag vaknade upp med det största skatbo jag någonsin sett... så jag är lite ute efter något man fäster bra
Måste du sova med spolarna? Kan du inte gå upp lite tidigare istället så slipper du hela problemet.
HA HA HA... Ser det framför mig
Hej!
Jag måste bara få ge ett tips angående lockar.
Jag får finast lockar om jag lockar lock efter lock och sprayar lite på kvällen och sedan sover i dom.
Då ser dom naturliga ut och på morgonen behöver jag bara styla frisyr efter önskemål och det går fort.
Men alla har väl sina sätt att göra det på =)
Humma 11/8
hihi, skatbo, oki, ja då vete katten. tror att det kan va lönt o investera i en sån där tyghätta modell gammal kärring eller vad man ska säga, du vet sån där svampliknande tygbadmössa som man har över spolarna. det borde väl hjälpa?