Hur mycket tål man??
Nu är jag lite ledsen... jag vet att min mormor är/har alltid varit lite speciell..hon säger verkligen vad som faller henne in och svallrar mycket och gärna..
Ikväll fick jag veta av min kusin att mormor hade sagt till min moster att vi inte ens hade guldringar! (Vi förlovade oss den 14/7 och valde titanringar för vi tycker det är snyggt)
Hon hade t o m vräkt ur sig, att det är väl kanske inte på "riktigt" då...
Men varför (?) säger man så elaka saker?
Jag och min m2b har varit tillsammans i 5 år, så vi är säkra, det är ingen löjlig idé vi har kommit på precis..
Men det är ju som jag sa inte första gången min mormor slänger ur sig saker..hon har aldrig riktigt gillat min m2b tror jag...
Är så innerligt glad att min mamma verkar ha ärvt alla sina egenskaper av min morfar istället! Hatar folk som bara ska skvallra elaka saker om andra hela tiden. Och när man till och med vänder en förlovning till något negativt då har det gått långt...
Jaja, ville bara skriva av mig...känner mig lite halvnere...vet att i och med detta skvallrar många i min släkt om det...det har en tendens att sprida sig..
Skulle ju vara roligt om folk insåg att vi faktiskt tänker gifta oss, det är inte på låtsas....