Nån som valt förlovningsring från Smycka?
Jag och min sambo ska förlova oss i slutet av augusti! Jiiippii!!!
Vi funderar på en ring från Smycka men undrar om det är nån som vet hur det är med kvalité mm?
Jag och min sambo ska förlova oss i slutet av augusti! Jiiippii!!!
Vi funderar på en ring från Smycka men undrar om det är nån som vet hur det är med kvalité mm?
Först å främst GRATTIS!!! Jag och min M2B köpte våra ringar från Smycka och jag tycker att dom har superbra service och fina ringar!!! Vi har inte haft nåt att klaga på när det gäller kvalliten! Ska nog köpa vigselringen därifrån också...
Hejsan!
Grattis till er stora kommande dag! :)
Vad det gäller Smycka så tycker jag allt är positivt. Som föregående sa så har de superbra service.
Jag och min flickvän valde också ringar från Smycka och allt gick jättebra hela vägen. Gravyren ingick även i priset.
De har ett stort utbud med olika slags ringar, det tycker iallafall jag. Köper ni ringar där så tror jag inte att det blir några problem. Om något händer med ringen, tex om den "tappar färg" eller något, nej men om den försämras utseendemässigt på något vis så kan de fixa det osv... Jag tycker också de har bra priser.
Har ni en Smycka affär där ni bor, så gå gärna dit! :)
Mvh, Jens
Mitziemoe
Skönt att höra!
Hur länge har ni varit förlovade?
Vilken ring har ni valt?
Det lutar åt 52-4K för vår del.
*Längtar*
Only Your´s
Vi har Sofia ringar e lite osäker på vad dom heter...håller på att leta reda på det...*ler* återkommer när jag har hittat det...
Vi har varit förlovade sen 4:e april inte så länge med andra ord...
Mitziemoe
Grattis i efterskott då!!
Only Your´s
Tack så mkt... nu planeras det bröllop för fullt..*hehe* har ni bestämt nå datum eller så?
Vi har också förlovningsringar från Smycka, vi är SÅ nöjda. Klassiska och fina. Inget negativt alls att säga om dom.
Oj.. vi kanske skulle ha gått till en Smyckabutik istället för "Två hjärtan".
Hör och häpna: Vi gick dit och hittade en ring i vitt guld och 20st stenar för 10000kr och tyckte att den var fin Vi lämnade in 4 gamla guldringar för att göras om till ringen, på så sätt sparade vi 3000kr och fick bara betala 7000kr.
När vi kom dit för att prova passformen innan stenarna placeras i den, frågade expediten hur vi ville göra med betalningen och vi svarade att vi kunde betala nu istället för senare. Då sa hon att det blev lite billagare än 7000 närmare 6790kr istället.. Vi betalade och gick. När vi senare efter 2 veckor kom för att hämta ringen säger expediten att ringen blev lite dyrare än vad vi betalt, hon ville ha 495kr mer!! Vi lägger guld och pengar till ett värde på 10000kr och sedan kräver man att få mer betalt efteråt!
Sedan ser vi att våra ringar som vi lämnat in ligger sönderklippta i en påse tillsammans med ringen, vi frågar varför dom inte använt våra ringar och dom säger att det gör man aldrig utan man använder annat guld till ringen som gör och det andra smälts ner till andra personers ringar!! Varför säger man då att man gör något som man faktiskt inte gör? Hursomhelst så fick vi rätt mot dom, expediten fick ringa ägaren och förklara, och vi "slapp" betala extra.. Fick värsta dåliga känslan efter detta och det drog ner hela stämningen men nu känns det bra igen
Vi har förlovningsringar och kommer även att köpa vigelringen på Smycka. (modell 43)Vi är jättenöjda med både pris och kvalitet.
Mycket trevligt bemötade har vi fått.
Vi tittade på mycket dyrare ringar men dom var så otrevliga i den butiken (ingen smycka butik) så vi bestämde oss för "Smycka Ringar" i stället eller som dom heter Classic.
Lycka till...
Vi lämnade in "gammalt" guld på Smycka och då gjorde de våra ringar för 1500:- st
( De skulle kostat drygt 10000:- om vi hade köpt dem utan eget guld ) Vi är supernöjda som ni kan förstå :)