Juni 2008
Såg att den andra tråden var stängd och hittade ingen ny så jag startar en
Skulle vara kul att följas åt nu när man har 1000 olika planer och förslag i huvudet
Såg att den andra tråden var stängd och hittade ingen ny så jag startar en
Skulle vara kul att följas åt nu när man har 1000 olika planer och förslag i huvudet
Han kommer nog springa runt i kyrka och busa
Hej alla,
Tänkte höra om man fick "joina" er grupp? Gifter mig 28 juni och ser fram emot det med en skräckblandad förtjusning.
Självklart får du det!! Välkommen!
Tackar..
Känns inte som vi har kommt speciellt långt i planeringen... Har bokat kyrka och lokal.
Kommer att bärja leta klänning, fotograf, hår, smink och transport nu.. suck
Men gud vad roligt =)
Ja, visst är det kul!! Jag tittade på en kollegas foton från hennes bröllop nu ikväll och fick genast massa pirr i magen. Tänk när man går fram i kyrkan med sin blivande och sen när man kommer ut är man make och hustru... Tihi...
Ganska fränt gå in som "fröken och gå ut som FRU!!!! Kommer nog vara nervös veckan innan! Pirrar ju redan nu i magen när man tänker på de Ska bli så mysigt! Nu har de stått still ett par dagar me planeringen.. Har bestämt vilken musik vi ska ha i kyrkan så de e klart. O musiken till festen e oxå bokad. Håller på att kolla fotografer, så dyra dom e
Men vill ju ha fina kort.. Väntar på pris från honom ja vill ha. Får se va de blir..
Har ni kollat vilken typ av tårta ni vill ha och vilka smaker? V vill ha en 2 eller 3- vånings, men smaker har vi inte riktigt bestämt.. Tror de blir jordgubb. Där vi ska beställa ifrån har tårtbuffé Så man kan smaka massor
Så då ska de provas, men man mår nog ganska illa efteråt
Nu ska fixa lite hemma! He en trevlig helg
Vi ska inte ha tårta alls, vi ska ha massa minibiskvier som jag och mina 2 tärnor ska baka själva. Vi ska ha en hel helg då vi träffas hemma hos den ena (som är bosatt i Gävle) och bara bakar och bakar. Tänkte göra ca 200 st.
Musik i kyrkan har jag en viss aning om, har dock inte involverat min m2b ännu.
Som fotograf ska vi ha "svärfar", han kan det där med foto!
Ha en trevlig helg du med! Själv ska jag iväg till jobbet om 1 timma och jobba till 22 ikväll... men det går det med!
Här kommer ytterligare ett par som ska gifta oss i juni 2008! Den 28/6 slår vi till. Vi ska titta på kyrka imorgon och torsdag... väljer mellan 2 st. Bara det är svårt! ;)
Va kul! Välkommen!! Vi satt hemma och tittade på massa olika kyrkor på nätet, sen när vi hade beslutat oss för vilka kyrkor vi skulle titta på gick vi runt en dag och roade oss med det. Vi bestämde kyrka och datum, allt var frid och fröjd... men sen strulade vår lokal massa massa så vi valde till sist både annan kyrka lokal och ort Så kan det gå.
När vi väl bytte ort var det inte alls svårt att välja kyrka, och nu undrar jag varför vi inte valde det här på en gång, så bra som det kommer att bli!!
Ngn av er som bor i Sthlm? Tänkte höra om ni vet ngt om mässan på Wintervikens på söndag. Det står bara att det är "levande bröllopsmässa", inget om utställare, pris etc. Jag har mailat dem men inte fått svar.