Inlägg från: Miss Lilly |Visa alla inlägg
  • Miss Lilly

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Engelbert - har just läst hela tråden och är ledsen att du försvinner - vill så gärna höra mer om ditt bröllop!! Det är så otroligt märkligt med den svenska avundsjukan - tycker som någon skrev att "läs nån annan tråd då... om du inte klarar att någon har det bättre än du själv" - håller med precis! Här var det ju meningen att det skall vara lyx och glamour - och jag vill höra meeeer!!
    Vi kommer att ha ca 120 gäster - vi önskar oss inget heller - men om man vill bidra till vår bröllopsresa så får man...
    vår budget kommer att ligga på 100' plus... och blir percis som vi vill ha det.
    Stor kram till Dig och lycka till!!

• Miss Lilly

Kära ramlösa..... man får det man vill betalaför, om man betalar vad man tycker att just det är värt....
    Om man hyr en lokal, DJ, serveringspersonal, betlar för 3-rätters med dryck, tårta, klänning skor till en själv och m2b, bröllops-hotellnatt, frissa sminkör, blommor, ibjudningskort, tackkort, vigselprogram, jisses vad har jag glömt, massor...... och jag sa just att vi blir minst 120 pers - det är bara att räkna själv.
    och du... bluff kan du vara själv, gå o va tråkig nån annanstans

• Miss Lilly

..jag blev så upprörd att jag stavar fel hela tiden, morr...
    I min summa har jag räknat in "allt" frimärken, ny handväska, tryck av inbjudningar - you name it - som sagt - räkna efter själva lite nogare vad ni spenderar - det rasar snabbt i väg oavsett om man har budget eller lyx.
    jo - förresten, så är det så trist att i de flesta trådar så skriver folk - var hittar man den billigaste frissan, den billigaste resan, den billigaste klänningen etc.... båååring....! Se till o va prinsessor en enda dag i ert liv som ni ändå vill??!!! unna er lite lyx och gnäll inte på dem som vill och genomför prinsessdrömmen!!!

• Miss Lilly

Engelbert - joe labero?? Kan det vara något - svenskt och kanske spännade....?

• Miss Lilly

Mrs Van Derkamp - preciiiiiiis. Varför snåla och ha sig...? Dumt, be a prince and princess!!!

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)