tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
Engelbert!
Nu har jag skummat igenom tråden och kan ju bara säga WOW! Superkul att ställa till kalas i denna skalan utan ekonomiska bergränsningar... Jag tror jag hade haft "the time og my life" med den uppgiften på händerna.
Jag tycker du har fått jättemånga bra tips från alla, och här kommer några från mig:
Smycken. Det lyxigaste jag kan tänka mig är att åka till en Tiffany butik och låta dem hjälpa dig med alla smycken du ska ha. Jag fick min ring därifrån och de gav väldigt bra service.. Där blir det inga problem med att hitta en 1.5ct River/IF om det är det du önskar. Det är ju trevligt att komma bort på en weekend ändå och då kan ni samtidigt kolla klänningar (jag diggar Monique L'Huillier).
Sedan är mitt fält mat och vin. Jag är sommelier och jobbar numera med import av vin (inte till sverige). Vill du ha tips och råd är det bara att fråga. Tycker också idén om att göra en egen Champagne etikett var förtjusande, de flesta cooperativen och mindre kända producenterna gör helt säkert det för rätt pris.
Jag jobbar också tillsammans med en kollega mot en av världens rikaste män där vi förser honom med allsköns rariteter i vinväg. Så har ni omöjliga önskemål kan du prova oss, vi har varit med om det förut!
Måste tillägga att det är otroligt givande att jobba för honom just för att det är så annurlunda våran vardag.
Lycka till!!