• Ninni7

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

"Ska du också ha ett stort bröllop utan papperstallrikar? "

Seriöst: tror du att alla som har små bröllop serverar man på papperstallrikar? Det är tydligen bara de rika som har stil eller? Pinsamt sagt av dig måste jag säga.

• Ninni7

Tyckte bara att det var en ful sak att säga. Verkar som att du anser att budgetbröllop handlar om så lite pengar så man inte har råd till porslin. Eftersom det är ett forum så har alla rätt till att läsa din tråd och även att kommentera den. Du får ta att andra kommenterar ditt tykna uttalande.
    Jag har läst från början och jag anser fortfarande att du är väldigt fel ute. Men du kanske är en sådan som anser att allt under din budget är utan stil.

• Ninni7

"Ja som sagt man blir ju alldeles matt. Rent ärligt så tycker jag att det finns ganska många mindre bemedlade tyckare här som ska kommentera andras åsikter hela tiden. Ganska sorgligt faktiskt. Kan bara sammanfatta det med en sak "man ska INTE pissa i genpoolen"."

Wow, tänk vad du kan!!! Måste kännas skönt att ha så rena gener. För vi andra mindre bemedlade är ju så torftigt korkade. Det komiska är att ingen har sagt något om TS val att budget eller hur hon ska ha sitt bröllop. Vi gör alla våra val. Det jag reagerade på var att hon fick det att verka som att alla under 500 000 krs budget äter på papperstalrikar.
    Men för att svara otrevligheter med otrevligheter: frågan är vem det är som är mindre bemedlad. Pengar har aldrig gjort någon varken smartare eller mer ödmjuk. Tänk efter innan du öppnar munnen.
    Vad ni gör med era pengar är er ensak men kom inte och påstå att andra med mindre budgetar äter på papptallrikar. Stil går inte att köpas för pengar; hört talas om det?

• Ninni7

Har för övrigt inte hoppat på någon. Det har TS gjort så bra själv komiskt nog!

• Ninni7

Ja, låt oss alla segregera mer! Vi delar upp i rika o "fattiga" och håller det så så blir allt så mycket bättre. Faktum är att jag gick inte på den här tråden för att jag tyckte att det var intressant med annorlunda bröllop. Vad jag dock inte förväntade mig var en sådan kommentar. Hade gladeligen spånat på ideér med fantasifulla saker men när man läser sådant blir man allmänt ledsen. Jag hade säkerligen också kostat på mer pengar på mitt bröllop om jag hade den ekonomin men inte fan hade jag lagt en sådan kommentar.
    Som jag tidigare sagt och säger igen; ett forum är för alla. Alla får läsa vad de vill och också yttra sig.

• Ninni7

"Kul att du vill agera brandvägg här på BT och komma med åsikter om hur man ska agera här på sajten. Vill bara säga en sak: släpp sargen och kom ut på isen!"

Ramlösa: Släpp din kassa attityd och gå av isen. Du är inte så sen själv med att kommentera saker så passa dig för att kasta sten i glashus.

• Ninni7

Exakt ramlösa; alla får skriva kommentarer, så även jag.

Barnsliga är snarare dina kommentarer och "mindre bemedlade" samt "man ska inte pissa i genpoolen".

• Ninni7

Detsamma ramlösa. JAG har heller inte skrivit att DU inte får skriva kommentarer. Det är dock skillnad på att kommentera och skriva otrevligheter.
    Sitter inte och eldar upp mig, är snarare rätt lugn. Och du har så rätt: jag är en grymt trevlig prick.

• Ninni7

Detsamma. Du verkar också oerhört trevlig, skulle nästan vilja umgås med dig. Lycka till du med.

• Ninni7

Rekommenderar er att läsa tråden från början själva. Fortfarande ingen som har missunnat TS hennes bröllop, det var inte det saken handlade om. Om ni inte har fattat det än så är det märkligt. Jag är inte bitter över att du har pengar TS, kan du inte läsa? Faktum är att jag är inte bitter över något. Spendera alla pengar du vill, det är helt upp till dig vad du väljer. Har fortfarande inte sagt ett ord om vad du har valt. Har heller inga utspel. Forumet är till för alla så alla kan skriva vart de vill. Kommer skriva här så länge jag har lust. Det var din kommentar som var upptakten till att jag skrev första gången, och det var fler som höll med mig om det otrevliga i den.
    Och seriöst; tror du att alla som inte kan ha dyra bröllop är bittra? Varför skulle vi vara det? Har fått mitt drömbröllop och det var fantastiskt, jag önskar dig detsamma. Det gör jag med alla som ska gifta sig vare sig det är dyrt eller inte.
    Du får säkerligen ett vackert bröllop.
    Det är inte pengar det handlar om i detta fallet, det är kommentaren du lade i början.
    Jag har inte missunnat någon någonting. Ta och läs inläggen alla ni som verkar tro det.

• Ninni7

Bruden blå: Vilken tur att du och Engelbert är så icke-dömmande och bra människor så att vi andra som " bara vågar" skriva ett inlägg kan bli uppläxade av er. Sen kan ni kalla mig för troll bäst ni vill, det säger mer om er än om mig.

Oavsett; önskar dig all lycka med ditt bröllop, hoppas det blir lika vackert som du vill att det ska bli.

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)