Rekommenderar er att läsa tråden från början själva. Fortfarande ingen som har missunnat TS hennes bröllop, det var inte det saken handlade om. Om ni inte har fattat det än så är det märkligt. Jag är inte bitter över att du har pengar TS, kan du inte läsa? Faktum är att jag är inte bitter över något. Spendera alla pengar du vill, det är helt upp till dig vad du väljer. Har fortfarande inte sagt ett ord om vad du har valt. Har heller inga utspel. Forumet är till för alla så alla kan skriva vart de vill. Kommer skriva här så länge jag har lust. Det var din kommentar som var upptakten till att jag skrev första gången, och det var fler som höll med mig om det otrevliga i den.
Och seriöst; tror du att alla som inte kan ha dyra bröllop är bittra? Varför skulle vi vara det? Har fått mitt drömbröllop och det var fantastiskt, jag önskar dig detsamma. Det gör jag med alla som ska gifta sig vare sig det är dyrt eller inte.
Du får säkerligen ett vackert bröllop.
Det är inte pengar det handlar om i detta fallet, det är kommentaren du lade i början.
Jag har inte missunnat någon någonting. Ta och läs inläggen alla ni som verkar tro det.