• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Brud 080524

Ja, undra vad en sådan maskin kan kosta??

• Pumpkin

Snitte: Nej, hon får stå för sina egna kläder.

• madlin

Hade jag tärnor el. bestman så skulle vi stå för det, men nu valde vi att inga ha. Okej att man delar på kostnaderna, men skulle aldrig låta de stå för kläderna själva.

• Pumpkin

Huvusaken man gör det som funkar för både brudparet och följet tycker jag. Jag och min tärna har varit överens redan från början att hon betalar själv, det har aldrig varit något snack om den saken. Detsamma gäller för mig när hon gifter sig, då betalar jag mina egna kläder.

• madlin

Ja, jag svarade bara på hur vi tänkt göra ;) Sen är de väl upp till alla andra hur de löser det. Men nu när vi gifter oss ett år tidigare så blir bröllopet mindre (många långväga gäster kunde inte komma med så kort varsel) så känns de bara dumt med tärna, näbbar o bestman.

• Pumpkin

Det är inte långt kvar för er nu madlin!

• madlin

Pumpkin: nä, 33 dagar kvar nu! :) Sheisse! ;)

• Madeleene

Snitte- 5/7-2008: Jo verkligen tur att vi är ute i god tid. Tur att de sa att hon skulle vara tärna på ett annat bröllop. Det kommer nog bli veckan före fast på lördagen om jag får min m2b på samma idé. 2 augusti istället, mer viktigt att vi får ha henne med än att ha ett coolt datum. Vi vill så gärna bjuda tillbaka.

Pumpkin: Trist kan jag inte säga, lite tur för jag vill ha salongen för mig själv när jag får håret gjort. *ego* Men lite tråkigt för min m2b kommer ALDRIG komma ihåg bröllopsdagen om han inte skriver upp det i telefon som en påminnelse.

Men vi har inte pratat så mycket om nytt datum, men vill vi ha med henne som gäst så måste vi byta datum. Uppdaterar om datum så fort jag vet.

• Vidalila

vi betalar tärnornas klänningar, ännu en sak jag glömde skriva i mitt tidagare inlägg om budget!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7