Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

en peugeot 307, vi har spanat på den jäääte länge så det känns toppen!

pumpkin: härligt att listan är ivägskickad, ja dvdboxar är ju alltid kul!

• Snitte- 5/7-2008

hihi tack! :D

Många har sagt att de gamla peugeot-bilarna har krånglat mycket och vi frågade om detta även när vi skulle köpa den, av någon anledning krånglade de mindra bilarna mer än comisarna... Vi har en kombi ;) så vi håller tummarna för lite strul och mycket rolig bilkörning! :)

• Snitte- 5/7-2008

madlin: äsch då där sprack hans siffror... :(

kul att kolla lokalen! ska ni prova med bord och så också? vrida oc vända m.m :)

• Snitte- 5/7-2008

hihi det kan nog vara bra att mäta och så så man kan anpassa dukar efter det och så... åh vad roligt, jag vill också besöka vår lokal nu, ska göra det nu i höst och mäta och se hur man kan dekorera m.m :)

Nej, säljaren säger ju lite allt möjligt för att man ska köpa bilen iof :) Hade en kompis vars peugeot skulle in på lagning för 10.000 bara för stolsvärmen,,, helt sjukt!! men hahaha som sagt... nu hoppas vi att min lilla bil sköter sig ;)

Nu drar vi till jämtland... :) vi hörs nästa vecka igen tjejer!!!!

• Snitte- 5/7-2008

Hej Tjejer!

Nu är jag tillbaks! :) Vi har haft kanonbra i jämtlands skogar! inget bröllopsplanerande alls så nu är det dags igen!!

Härligt med många nya !! VÄLKOMNA!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    roligt med ringsnack! jag har fortfarande inte kommit någon vart med min vigselring än.. *suck*

Nu över jag på mammarollen då jag har en flicka boende hos mig i 2 veckor från och med idag :) hennes familj åkte på semester och hon ville hellre stanna hemma :)

ROSA: jag ÄLSKAR ROSA! :) allt här hemma är rosa... eller nja... kanske inte riktigt men... min gubbe är väldigt snäll och medgörlig så han hade nog klätt sig rosa om jag verkligen vile det :D nu ska han ha lila istället eftersom det blev vårt färgtema :)

Calligrafen har kanon mycket snyggt! ska beställa glas därifrån till oss :) Ska försöka få ett sammarbete med dem via företaget också så kanske man kan få lite rabatt ;)

INA: usch.. läste länken, men som anja skriver så verkar det ju inte vara några problem att "bota" det... samt att alla inte fick några symton! Skickar lugnande kramar till dig!!

• Snitte- 5/7-2008

hej hopp!

Ina: jätte fin ring! har oxå kikat på den men det passade inte förlovningsringen..

Pumpkin: ÅH Underbart att prova klänning!!!! vet... tråkigt att man inte får knäppa kort på vissa ställen... :( de vill väl få bort oseriösa tjejer som bara "drömmer"

anna08: kul att ni kommit igång med sidan!!! :)

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: nja... svårt har du VERKLIGEN fastnat tycker jag du ska köpa... annars är det ju kul att prova flera ;)

• Snitte- 5/7-2008

ja precis man kan ju alltid sälja den om man ångrar sig... :) Härligt att den satt perfekt!! nu längtar jag med efter min klänning :)

Mysigt det måste vara att ha Emilia att snosa på :)

Idag var jsg och snosa på en 3 veckors gammal baby, Underbart! och min lilla "extra flicka" tyckte också det var helmysigt, men hon tyckte deras hund vara roligare hahaha

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7