• regndroppen

Tips på romantisk weekend

Jag har tänkt att ge min kompis som gifter sig en romantiskweekend i bröllopspresent. Är det någon som har varit någonstans där ni var väldigt nöjda och skulle kunna rekomendera det?

Jag har tittat på Trosa Statshotell efter som de bor i Sthlm så tyckte jag det var skapligt nära.

Jag vill gärna att det ska ingå något extra inte bara övernattning och mat.
    Några förslag?

• Svar på tråden Tips på romantisk weekend
  • A:s wife

Hasseludden yasuragi!! (www.yasuragi.se) det är verkligen en upplevelse! inte bara vanligt spa, utan hela atmosfären är väldigt annorlunda. och maten är jäääättegod!!

• regndroppen

Jätte bra tips men de har redan varit där...

• Discodivan - the one and only :-)

Jag har bokar in oss i svit på hotel hellsten sen en heldag på centralbadet

• villoxågiftamej

du sa trosa låg nära...ta bomans i trosa...gulligt,,,,romantiskt..sen kan man få till massage o annat...kolla deras hemsida..tror de finns paket priser nu..www.bomans.se. ska själv ge min gubbe de som 40 års present

• regndroppen

Bomans är helt underbart, har varit där med min man. Jätte god mat!

• snart hela kittet...

Vi var på Gimo Herrgård i helgen. Åkte dagen efter bröllopet (kan ha något att göra med att det var superromatiskt...).
    Vi hade bokat en svit med jacuzzi. Supermysigt. Otroligt god mat och jättevackra omgivningar.

• Janna

Beror ju på vars man bor..
    mariestad är väldigt puttenuttigt gulligt! Det finns en sida som heter www.countrysidehotels.se på den hittar man ganska bra paketresor
    Annars tror jag vem som helst blir glad för en natt på ett mysigt B&B ;)

• Hoffsan

A:s wife : Vad kostar det??

• regndroppen

Jag har kollat på Gimo också, hur långt från sthlm ligger det?

• A:s wife

Hoffsan
    det är olika beroende på rum, mat osv. kolla på hemsidan jag länkade till ovan

• snart hela kittet...

regndroppen:
    Jag skulle gissa på strax under två timmar med bil.

Svar på tråden Tips på romantisk weekend