• Bumbin

Morgongåva till HONOM..

Hej alla hjälpsamma,

Jag har fått "hjärnstillestånd".. Kommer ej på något vettigt/bra att ge min blivande man i morgongåva.. Vill gärna ge honom något speciellt för just den dagen...

Någon som har något bra tips?

Tack!

// Pernilla

• Svar på tråden Morgongåva till HONOM..
  • scottishwife

tack bumbin ska kolla med dem

• Tesan

Hej!

Vill bara tipsa om att memozz har en återförsäljare i sverige (den enda). Och det är supergrafik. Gå in på deras sida och titta, jättemycket fina saker!

www.superdesign.se

• chihiro

Tesan

Var på sidan hittar du nånting? för jag hittar absolut ingenting på sidan ¤ser ytterst förvirrad ut¤

• Tesan

chihiro

Haha, inte konstigt du ser förvirrad ut, jag har ju skrivit in fel adress ser jag. www.supergrafik.se ska det vara

Inte meningen att skrämmas hihi! Måste varit trött eller nåt

• varanus_x

Jag och min karl ska ge varandra en gemensam morgongåva; vi ska göra likadana tatueringar, som jag har ritat, som ska sitta på vänster vad. Detta har vi tänkt göra före bröllopet så har vi något trevligt att visa våra vänner på den aktuella dagen.

• chihiro

Tesan

Hahaha ;) ja då förstår jag ju varför man hamna på en så konstig sida. och supergrafik har jag ju tom handlat av förut

• plåster

Hittade detta halsband som han bla ska få på sin födelsedag. Nu är han inte mycket för smycken men jag tyckte att detta var något som fortfarande var mannligt i sin kärleksförklaring från mig.

www.eccentric.se/Product/Product.aspx&MenuID=47

• Ailicec

www.gordinegenbok.se, kan man göra egna böcker, sätta in fina kort och skriva fina rader av ord. Det håller ajg på att göra. Det är jätte enkelt och blir jätte fint.

• nyår07

CissiLi - wow, tack för tipset (inte till morgongåva, men till annat).

Bra pris också.

• chihiro

här kan man oxå göra fotoböcker... www.snapfish.se/ gjorde en i födelsedagspresent förut och jag blev iaf väldigt nöjd el har än så länge alltid blivit nöjd när jag beställt saker där ifrån ;)

Svar på tråden Morgongåva till HONOM..