• Bumbin

Morgongåva till HONOM..

Hej alla hjälpsamma,

Jag har fått "hjärnstillestånd".. Kommer ej på något vettigt/bra att ge min blivande man i morgongåva.. Vill gärna ge honom något speciellt för just den dagen...

Någon som har något bra tips?

Tack!

// Pernilla

• Svar på tråden Morgongåva till HONOM..
  • herr B

Det finns ett flertal trådar på BT om morgongåvor, även till män. Testa funktionen "sök inlägg"!

• Simsalabim

Traditionellt ger man väl inte männen morgongåvor eller? Men det kan man ju om man vill... Jag har iaf gett m2b en bröllopsgåva i förskott genom ett presentkort gällande 1 tim floating vilket han velat ha och behöver.

• erika blivande brud 2007

jag har köpt en draughtmaster till min blivande! han är engelskman så då passar det !

• A:s wife

det är flera som ger s.k. Secret box-bilder till sin man (eller morgongåvebilder som det också kallas). själv gjorde jag det. jag gick till en fotograf (kvinnlig!) och tog bilder på mej i de underkläder jag hade på bröllopsnatten. dessa bilder (svartvita) satte jag in i ett snyggt svart album och band ett sidenband om.
    ojojoj vad uppskattat det blev!!

• Discodivan - the one and only :-)

min älskling får ett bungyjump - efter vigseln i stadshuset drar jag med honom till bungujumpet o drar fram presentkortet väl framme

• Bumbin

Tack för alla tips!

Nu har jag kommit på det själv. Min blivande är ingen som gillar smycken, han har redan fått klocka, halsband i present tidigare...

Det blev en minnesplatta från Memozz, våra namn, plats och datum ingraverade. Runt denna minnesplatta bygger man sedan ringar som bildas av pusselbitar, en för varje år som man är gifta. Då blev jag även av med problemet present på bröllopsdagen i flera år framöver....

www.memozz.dk

(tror jag att det var)

// Pernilla

• scottishwife

bumbin,
    vilken underbar gåva, den var jättefin tycker jag. kan man få det på engelska tro???

• Tilla80

jag ska ge min blivande en weekend på ett spa och en tröja där det står "Just Married" på! Det tycker jag är lite kul

• Linum

Jag ska köpa manschettknappar till min m2b, fast det vet han om eftersom jag var tvungen att hindra honom från att köpa nya för en vecka sedan... hmmm... Skall ge varandra morgongåva på morgonen före bröllopet istället så att man kan använda det under dagen som kommer.

• Bumbin

Millis 2..

Mejla och hör med de som jobbar på Memozz.. Kan danskarna gravera på svenska kan de nog gravera på engelska..

// Bumbin

Svar på tråden Morgongåva till HONOM..