Det blev dyrare än jag förmodat
Hej!
Ångest!
Jag anordnade en möhippa för min bästa vän och den blev iofs väldigt lyckad. Dock så hade jag räknat med att 800 per person skulle täcka rubbet men det gjorde det ju inte kan jag säga. Efter diverse oförutsedda händelser och lite annat jag inte räknat med (typ en utekväll då bruden ville gå ut) så blev det helt enkelt dyrare. 150 spänn kommer jag förmodligen MINST behöva casha in från samtliga deltagare. Det är så himla tråkigt och jag mår apdåligt över det. Helst hade jag bara velat låtsas som det regnar och bara pynta allt ur egen ficka men det känns inte heller helt logiskt då jag inte direkt heter kamprad i efternamn. Men samtidigt är det ju på ett sätt mitt fel som inte räknade bättre även om det såklart är svårt att exakt kunna räkna ut vad kalas kommer att sluta på. Det vet väl alla som gift sig om inte annat men iallfall...vad är rimligt att jag gör i ett sådant här läge? Jag vill ju inte stöta mig med hela möhippegänget....blir ju inte så trevligt på bröllopet om inte annars...