• Ninni7

Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!

Nu är jag gift!!!!! Den 29/6 fick jag mannen jag velat ha i 15 år! Vi fick ett helt underbart bröllop och allt blev till och med bättre än vad vi kunnat föreställa oss! Bra väder, vackert partytält, röd matta, oljelampor och machaller förgyllde vår helg. Tre-dagars-bröllop med en underbar fest fylld med tårar av glädje och många härliga skratt. En fest som varade till sex på morgonen och gäster som åkte hem väldigt nöjda efter en händelserik helg. Min svarta klänning blev som en dröm i facklornas sken och min man var snyggare en någonsin. Vår dotter såg ut som en lite älva en sin vackra klänning.
    För er som vill se så kommer bröllopet på TV4+ i januari 2008. Det ska börja sändas ett nytt program som heter "BröllopsBonanza" och vi hade ett team därifrån som var och filmade under fredagen. För er som vill ha ett annorlunda bröllop; våga följa er dröm, våga gå er egen väg!! det är så mycket värt det! Kram på er alla från världens lyckligaste kvinna

• Svar på tråden Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!
  • Ninni7

Forsfors: Det kommer bilder snart! Ska försöka få min man att få tummen ur och lägga ut några på vår hemsida! Hojtar så fort det är klart :)

• Discodivan - the one and only :-)

Grattis Ninni

• FruÖlandstok

Ninni7
    Det är lite tid kvar.. den 1:a september smäller det för oss.. så nu går sambons semester (å min studietid ;) ) för fullt åt att planera de sista detaljerna..

• Ninni7

Discodivan: Tackar!!You are back!! Trevligt att se dig igen! När ska ni gifta er??

Ölandstok: Håller tummarna för er!

vi skulle gift oss på fredag ju den 13:e men fick skjuta upp det pga ekonomin, men nu förra helgen så bestämde vi att vi gifter oss helt själva i stadshuset i sthlm den 1 sept, då jag jobbar i sthlm numer, så tar vi en egen lyxhelg så får vi se om det blir ngn stor fest hemma nästa år kanske . hälsa camilla om du ser henne , lovade att jag skulle uppdtaera henne om mina jobb men jag är ju bara hemma kort tid över helgen så jag hinner aldrig ner til henne, hälsa från Tigerlilja

• Ninni7

Vad kul! Grattis i förskott, hoppas ni får det jättemysigt! :)
    Menar du Camilla på "Din frisör"?

japp , du kände väl henne?

• Ninni7

Visst gör jag det! Hon var med hela fredagen under vårt bröllop och fixade frisyren på plats. Dessutom hjälpte hon oss med alla bestyr innan gästerna kom. hon är verkligen en riktig klippa!! Hon gjorde till och med tre olika frisyrer under helgen. En när gästerna kom och sedan själva bröllopsfrisyren och sen ytterligare en till lördagens fest! Det blev helt fantastiskt häftigt! Ska självklart hälsa till henne från dig!

• Serenity

Men hur la ni upp allt,mat och så?? var det före vigseln?? Jag vill gifta mig vid solnedgång på stranden men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela. Solen går ju ner rätt sent på sommaren

• Ninni7

mrsD: Vi hade viseln på fredagen och festen på lördagen. I och med att vi hade gäster som sov över på stället där vi gifte oss så hade vi gjort ett antal aktiviteter innan själva festen som började klockan fyra på lördagen. Det blev helt perfekt eftersom gästerna hade en chans att lära känna varandra och det blev en fantastiskt bra stämmning under själva middagen på så sätt. På fredagen anlände gästerna klockan sju på kvällen och vi hade mingelaktiviteter samt en eldjonglör som underhöll.

• mrztigger

Ninni7:

va kul.. jag vet vilke program du menar, vi bar på audition men kom inte med, det gjorde ni istället!! *ler*

fast vi skall vara med i ett program som rör budgetbröllop.

håller med de andra talarna, länka bilder så fort du kan! *ler*

• Ninni7

mizztigger: Vad kul att ni också ska vara med i ett program!! Vad heter det och vart kan man se det och när?

Var det audition på vårt program? Hade inte en aning om det. Jag bara skickade ett mail till dem hur vårt bröllop var planerat och sen ringde de upp och ville komma och filma.
    Skriver mer sen, ska ut och jobba! :)

Svar på tråden Nu är jag gift!!!!! Vi fick vårt midnattsbröllop!!!