Är jag helt knäpp som gör så här?
Hej alla snygga brudar!
Jag måste få lite feedback på min helg känner jag.
Det var så här att i lördags var jag och syrran ut på parken och dansade och skålade med lite öl osv. Mycket trevligt :)
Senare på kvällen dök han upp, killen som jag spanat in på jobbet. (Vi jobbar som sommarvikarier båda två)Efter några öl i kroppen började jag tok-flirta med honom och han flirtade tillbaka. Hm...Det slutade med att jag sov över hos honom..Och det var en helt otroligt mysig natt och vi fortsatte att mysa med varandra på morgonen också *ler* Sen när vi stod i duschen tillsammans på morgonen så frågade jag honom om han trodde det skulle kännas konstigt på måndag på jobbet...och han sa ungefär "Nej..det är väl bara att vara som vanligt..Dom (kollegorna)har ju fått nåt att prata om nu iaf..ha ha..Men det är bara att vi fortsätter som innan." Jag kände att jag kunde vara helt avslappnad med honom hela tiden och det kändes skönt att veta att han inte tyckte att det var nåt konstigt med det hela..Men jag måste ändå säga att jag känner mej lite nervös inför måndagmorgon. Vad ska man säga till varandra? Ska man ge varandra en kram? Eller vad gör jag? *känner pirret i magen* Men den största oron jag har är att jag tror att jag skulle kunna falla för honom rejält! Han är så fin! Trivs väldigt bra med honom och var längesen jag hade så mysigt ihop med någon. Och vad händer om jag blir kär? *suck*
Nån som varit med om liknande situation eller bara kan ge mej lite feedback...så vore jag tacksam *ler*
*kramar*