• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

Jo, dom lev ju ok ljusen, men jag gillade de andra mer

• Andie

Tjejer... vet ni vad...
    Nästa vecka gifter vi oss!
    Min m2b sa så igår till mig istället för hur många dagar det var och först då sjönk det in att vi gifter oss faktiskt om 1½ vecka!!!
    Galet men hel kul.

Igår träffade vi fotografen. Han är en trevlig typ som är väldigt duktig. Och han sa att han såg vårt bröllop som en utmaning eftersom både väder och vind kan ställa till det och sen var han tyckte han att det var kul att vi ville fota oss efter vigseln. Så det kan blir väldigt kul faktiskt.Och vi litar ju på honom så vi tror det kommer bli bra. Vi har liknande smak på hur vissa bilder sak se ut så det blir nog kanon bra.

Fotnot: Interjuven gick väldigt bra tycker jag och jag skulle få besked i slutet av veckan el. i början av nästa. Så håll tummarna för mig.

• vinrödapar

min blivande och jag satte på tv-n häromkvällen innan vi gick och la oss och då var det en film där några skulle gifta oss. Min blivande tänkte att det där är vi om en vecka och jag kan inte tro det istället. Det kommer vara som en dröm den dan tjejer.Ringen blev jätte fin, men nu är vi utan förlovnigsring till den dan för att de ska vara lika blanka och det känns ju heldumt att inte ha någon ring där.

• 6 okt 2007

Sitter och lyssnar på sångerna vi ska ha under vigsel. Jag bara ryser, fatta de är snart dags! Jag kan inte försåt att det har gått så fort. Man har lixom planerat i ett år nu och hela tiden har det känns som att - nej, vi har god tid på oss. Och nu står vi där några dagar innan och allt är mer eller mindre klart och vi kan njuta på upploppsrakan. OTROLIGT!

Nu ligger jag hem och är sjuk, hes, hostar och lite småseg. Men tur att det är nu och inte om tio dagar. Sä jag kommer att hinna bli frisk! Hoppas jag! Annars blir det till att ladda med vitaminer och mieraler! Antar att adrenalinet hjälper en oxå. Men det ska vi inte tänka på nu. Nu ska jag bli frisk!

• lillamillan

åååå 11 dagar kvar.

Min plan på jobbet var att skriva adressen till min bröllopssida i planeringsrummet (jobbar torsdag nästa vecka men inte fredag så jag tänkte lämna det när jag ska gå hem)
    Men nu vet jag inte om jag kan hålla mig sååå länge som en vecka till utan att yppa min hemlis.
    den är ju så STOR!!!

• lillamillan

Andie

Jag håller tummarna!!!!

• Andie

vinrödapar
    Ringarna är en lite halv vane sak faktiskt. Visst känns det konstigt när man tar av den men som sagt ni får ju snart tillbaka dem. Jag tar av mig min ring varje dag (jobbar med i kök och där får man inte ha smycken på sig) En liten fråga kommer du att ha på dig din förlovningsring i kyrkan och sen i ringväxlingen få vigselringen på fingret också? Jag tror jag måste fråga vår präst om hur man gör...

6 okt 2007
    Krya på dig!!!! Själv höll jag på att få panik när jag blev förkyld för ett par veckor sedan. Men nu är jag friskare förutom en irriterande hosta som kommer och går... Några förslag på hur man botar hosta??
    Och medans du nu ligger och är sjuk kanske du hinner göra lite saker som behövs fixas.

lillamillan
    Har du hållt din hemlis hemlig så här länge tror jag nog att du kan hålla dig lite till men jag vet att det är svårt...
    Själv har vi planerat i ca 1½ år och så här ca 1 vecka innan så börjar det bli panik... var iofs och provade klänningen igår (dock inte den riktiga utan prov klänningen) Och sen kollade vi håret, mitt hår tar tydligen ca 2 timmar att locka... *phu*
    men festprogrammen är inte färdiga ännu eftersom färgen i skrivaren tog slut. Men det åtgärdas idag. Min m2b och hans pappa ska ut och åka idag, de ska inhandla champangen och det alkoholfria å lite andra grejjer.
    Bra att man får löning idag...

Sen har jag en liten fråga till alla er. Jag ska ha mörkröda rosor,hjärtan på tråd och en brun/roströd blomma i min bukett och sen tänkte jag ha ett siden band runt stjälkarna så att de blir lite bekvämare att hålla i men vilken färg tror ni passar bäst.Har kollat runt men inget "hoppade ut" mot mig...

• lillamillan

Andie

I kyrkan har jag på min förlovningsring, endast vigselringen ska på .

Och blommorna:
    Jag har mörkröda rosor och sen även lite orangea rosor och ska också ha ett band runt stjälkarna.
    Vi har ju bunt o vitt som temafärger så det blir ett brunt band runt.
    Har inte ni någon färg ni kan ta igen?

***********************10 dagar kvar*************************

Nu går det att räkna på två händer!!!!

• lillamillan

ursäkta...skrev jag 10 dagar?
    Hmmm det var det ju igår när jag gick o la mig, rent logiskt borde det vara 9 dagar kvar idag då :P

• Andie

lillamillan
    Visst har vi färgtema. Men vårt tema är lite vidd på. Vi har ju valt höstigt och det finns ju många färger att välja på då
    Men vi använder oss mest av brunt har jag kommit fram till... det blir nog nåt sånt för mig med skulle jag tro.

Blev lite osäker på om man skulle ha förlovningsringen på sig i kyrkan nämligen.

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3