• wintersaga

Möhippeaktiviteter inomhus på kvällen?

Jag behöver er hjälp med att komma på aktiviteter som kan göras inomhus på kvällen. Den blivande bruden kan vi inte ta under dagen då hon är bortrest och vädret lovar regn.

Detta blir en ganska 'sista-minuten-planering' då det inte var någon hippa planerad för henne. Vi tänkte köra kidnappningsvariant och sedan vet vi inte då det mesta är stängt kvällstid. Alla förslag/idéer mottages tacksamt!

• Svar på tråden Möhippeaktiviteter inomhus på kvällen?
  • Snart_FruL

*Vinprovning? Köp några olika flaskor vin (t-ex olika torrhet, sötma, fyllighet), lite ost, kex, och annat smått och gott.

Test och smaka olika kombinationer. Ha gärna lite vitt bröd som man kan tugga på mellan kombinationerna, för att neutralisera smaklökarna...

*Fixa mini-spa

*Ha inomhus-picnic

hoppas ni kommer på nåt... och att det blir lyckat!

• Heleneli

Singstar Karaoke! :D Kräver visserligen PlayStation, men oftast finns det väl någon som känner någon...

• wintersaga

Bra tips, tackar!

Kom gärna med flera!

• Qozze

Prova magdans, vi gjorde det på en hippa för några veckor sedan. Hon som vi anlitade kommer tydligen hem till en om man vill det (fast jag vet inte om de kan göra det på kvällstid också - men man kan ju alltid ringa och kolla). Vi hade i alla fall Lena som instruktör, hon var superbra!
    www.lenahelt.com/

• Lilltrolle

Chokladprovning, vet inte vart du bor men om det är i Sthlms området skulle jag rekomendera en tur till Chokladfabriken och köpa lite olika praliner. Och så kan ni prova champagne eller rödvin till det - himmelskt gott!!
    Singstar är fantastiskt roligt och så om någon har en dansmatta - det är oxå kul.

• wintersaga

Chokladprovning hade varit smidigt, tyvärr så är hon allergisk mot choklad...så det undviker vi.

Typ Singstar eller dansmatta var bra förslag!

Vi bor alldeles för långt från Stockholm för att kunna anlita henne. Budgeten tillåter nog inte det. Att lära sig någon dans är i och för sig ett bra tips!

• nenne78

* dildoparty blir garanterat fnittrigt, om det inte är alltför pryda människor i lokalen (eller det kanske är det som krävs).

* Måla en tavla till sin man

Annars är ju som sagt singstar en höjdare!!

Svar på tråden Möhippeaktiviteter inomhus på kvällen?