Fotografens bilder! Äntligen.....
Nu har vi fått bilderna från fotografen!
Vill gärna dela med mej här...
Ngn som vill se?
Kram på Er
home.gamman.se/andreashelena/
Nu har vi fått bilderna från fotografen!
Vill gärna dela med mej här...
Ngn som vill se?
Kram på Er
home.gamman.se/andreashelena/
Verkligen fint bröllop!!
Gillade din bukett jätte mkt!!
Grattis o all lycka!
Tack!!
Buketten bestod av vita kvistrosor,ranunkler, hortensia,orkide, gröna bär och grönt björngräs som floristen snurrade runt buketten, plus silvertråden. Tyget runt stjälken var samma tyg som i min klänning.
Var själv väldigt nöjd med den...
somsom
Jadu, kyrkan är bokad iaf!
Jag står i valet och kvalet om klänning. Har tänkt mej en grön klänning, eller drömt om en sån alltid.. men nu hittar jag inte riktigt nån som jag tycker om.. Så det kanske blir en grön.
Vi gifter oss i en liten liten Norrländsk by som min blivande kommer ifrån så det blir kallt!
ÅÅh det hoppas jag att vår dag också ska bli, vi gifter oss utomlands, i Polen, jag är halvpolska och ville ha en stort katolskt bröllop min blivande ville helst ha ett litet och helst bara han o jag på en söderhavsö..så mellantinget blev utomlands ett litet katolskt bröllop med de närmaste i familjerna och några vänner.
Jag har valt att sy upp min klänning..ungefär ska den se ut www.alfredangelo.com/index.cfm/fuseAction/COLLECTIONS.productDetail/fromAdvancedSearch/0/productID/79025aec-6cbf-4ec4-b289-7b6c0477c64a/categoryID/1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187
och jag får sen uppsydd efter mina önskemål om ändringar o så.
Men jag hoppas att vi får samma skimmer om oss och lika vackra bilder.
Är det era döttrar som är med?
Söta flickor
Shannie
Låter jätte häftigt med en grön klänning. Gillar när det är lite annorlunda. Även om jag själv var mer klassisk än ovanlig. Men hade iofs. inte bara axlar, vilket verkar vara på topp just nu!!
Kanske kan du få den uppsydd? Jag hittade ingen färdig som jag gillade heller, så min är skräddarsydd.
Då blir det snögaranti på er dag?? Det är inget man kan räkna med här i skåne-tyvärr!
natalie99
Det är våra resp. syskonbarn som är våra näbbar. Vi är faddrar till dem bägge två!
Ert bröllop låter verkligen orginellt. Vacker klänning du har valt ut. Inte som alla andra vilket jag tycker är roligt att se!
Är säker på att ni kommer få en kanondag!! Vilket datum?
somsom:
Ja, jag tror det kan vara fint!
Jag har hittat inspiration från den här bilden.. www.alfredangelounitedkingdom.com/images/products/0/73d72a82-d900-416c-baf4-f3f22b768251.normal.jpg
Jag och modellen på bilden påminner om varandra lite.. Jag är också blek och rödhårig! =) Jag gillar den där klänningen men skulle vilja ha den lite mörkare, och dessutom behöver jag ha en fodrad klänning för att inte frysa ihjäl på min stora dag!
natalie99
din klänning var superfin och annorlunda!
Puffar...
Shannie
Jättevacker!
tack! förlåt om jag stulit dit tråd lite! =)
Så fina ni var! En liten detalj som jag fastnade för var din makes coursage. Vilken läcker variant!
Ser också att ni hade tårtbuffé. Vi övervägde det alternativet, men valde en annan lösning. Det får väl bli tårtbuffé på ett framtida kalas nån gång... :)
Halloj,
Tack för komplimangen om min klänning, nej den är verkligen inte som alla andra, men vi gifter oss heller inte som alla andra
Vi gifter oss 5 april 2008.
Kul med tårt buffet, det kanske man kan plocka upp, vi får se..
Såg också din mans coursage, mycketfin och orginell..