• marranmi

förlovningsplats

vilket skulle ni tycka var mest spännande/romantiskt vid en förlovning?
    1. i en helikoptertur
    2. i en keramikverkstad där vi får dreja egna koppar eller i alla fall testa..
    3. i en glashytta där vi kan prova på att blåsa (men eftersom det är så svårt så går det inte att få med det man gjort själv hem)

alla tre skulle gå hem hos paret det är tänkt för, men nu vill jag veta vad ni tror/tycker...jag håller inne med vad jag är inne på tills jag fått lite andras åsikter, skriv gärna varför ni väljer ett alternativ före de andra

• Svar på tråden förlovningsplats
  • Lena+Mattias=sant

Helikoptertur för då kan man ägna sig åt varandra samtidigt.

• Blivande fru pettersson

Är det inte svårt att prata i en helikopter? Man kan inte direkt viska ömma ord i varandras öron. Annars är det ju jättehäftigt med helikopterturer. Själv skulle jag rösta på keramikverkstan för jag äääälskar filmen Ghost.

• marranmi

man har ju headsets på sej i helikoptern, men jag vet inte om vi skulle viska varandra ömma ord ändå, man kanske gör det efteråt eller så... och jag ogillar starkt filmen ghost för att jag inte tycker patrik vad han nu heter... men jag älskar keramik.. o sen tänkte jag att det kunde vara lite gulligt i framtiden med koppar man gjort på sin förlovningsdag..med ringen som avtryck eller nåt.. men jag vill bååådaaaa...

• marranmi

ytterligare en fråga jag funderar på.. tio dagar före vår 5 1/2 års dag har vi varit tillsammans i 2000 dagar vilket jag tyckte va lite tufft, har hela tiden varit inställd på att det skulle bli ringbyte på vår 5 1/2års dag, då det även var min farmors föräldrars bröllopsdag..men nu vet jag inte, vore kanske tuffare med 2000 dar?

• marranmi

*puffelipuff* någon mer måste ju ha en åsikt, eller?

• Lena+Mattias=sant

2000dagar känns tuffare!

• Joleen

Varför inte dreja koppar med ringavtrycken och sedan åka helikoptertur där ni byter ringar på dag 2000 tillsammans?

Svar på tråden förlovningsplats