Inlägg från: Äntligen dax! |Visa alla inlägg
  • Äntligen dax!

Sodavattnet igen...

Var ju fundersam på det här med sodavatten i bålrecept i går...
    Och som en del av er också sa, tyckte jag att tex Schweppes haft det i sitt sortiment...

Men, frågade på min affär i dag, som inte hade nån sorts sodavatten hemma - och i hennes beställningsblad kunde hon inte heller hitta något sodavatten???
    Skulle höra när de ringer i morron för att ta upp drickabeställning, men om det inte finns - var får man tag på sodavatten då???

Kan nån annan dricka tänkas fungera - det är alltså denna bål jag ska göra: www.tasteline.com/default.ns&llngRID=5924&intChannelID=2

• Svar på tråden Sodavattnet igen...
  • Äntligen dax!

Ja jag får ju nästan testa med det om jag inte får tag på sodavatten...

Tänkte om det skulle gå att använda fruktsoda, men det kanske blir hiskeligt sött...

Får ta en provkväll kanske, *S* , se hur många olika bål sambon pallar innan han ligger däckad för utnyttjande... *host* =D

• Äntligen dax!

Spendrups alltså...
    Ja, ska höra vad de fick för svar i min butik där jag frågade efter sodavattnet häromdagen... :P

Det kommer säkert lösa sig. Hörde att en på jobbet också hade gjort samma bål, fast använt sig av sockerdricka och det blev tydligen väldigt gott också... Så det får väl bli nödlösningen i annat fall...

Svar på tråden Sodavattnet igen...