• DaBitch

Bröllop 080808 i Gävle med omnejd någon?

Har precis friat till min ambo och planerar ett bröllop den 8/8 2008 om allt klaffar. Det är inte helt bestämt ännu. Finns det några fler blivande brudar/brudgummar som man kan bolla ideér och tjata om detaljer med? Det vore kul... och så slipper man ju tjata hål i huvudet på sina nära och kära som kanske inte är liiika entusiastisk som en själv och inte vill diskutera färgteman i tre dagar! ;D

• Svar på tråden Bröllop 080808 i Gävle med omnejd någon?
  • Lilla_loijsan

Hejsan!

Ja, jag och min sambo gifter oss 13/9-08, och mig får du mer än gärna bolla idéer med;).. för våra nära är inte heller så spec entusiastiska å snacka sånt med just nu.. :P

hejsvejs!

• Lilla_loijsan

Föressten, vart gifter ni er?

• liz_s

hej vi kommer gifta oss i ögbo utanför sandviken =)

• DaBitch

Jag friade som sagt i fredags och ingen vet något ännu... knappt min blivande :) Vi har inte bestämt något! Bara att vi ska gifta oss... och att det troligen blir 080808!

• DaBitch

vad kul att några svarade så snabbt!!

Lilla loijsan: jag spricker av diskussionslystenhet men vi har ju inte berättat för någon än... tror dock de kommer tycka jag blir dryg i längden.
    Var ska ni gifta er??

• Lilla_loijsan

jaha ok. Hoppas att det blir av just det datumet då=)

Ja just i början vill man gärna prata av sig med folk och berätta så klart, så jag färstår dig! Själv har jag lagt vårat på i ett tag, blivit LITE mycket nu, men har ju tid på mig, så det är de ingen fara med;).. vi gifter oss i gävle, i soldatkyrkan, och har hyrt soldathemmet sedan=).. hoppas det kommer bli bra

• jenko

Vi ska också gifta oss i augusti. Exakt datum vet jag inte riktigt. Ville helst ha den 12/8 -08, eftersom det är vår förlovningsdag då. Funderade på den 8/8 också, men sen kom jag på att det kanske är bäst att ta på en lördag, så nu lutar det åt den 16/8.

• jenko

Fast ooooooops! vi ska ju inte gifta oss i gävle sorry

• DaBitch

jenko: det gör ju inget var med och diskutera, stöt och blöt ändå!!

Lill_loijsan: då kanske det blir min chef som står i baren... han är "gammal" militär som bytt bana men vi har alltid personalfesterna på Soldathemmet :D

Svar på tråden Bröllop 080808 i Gävle med omnejd någon?