• Kryddsillen

Bilder på vårt bröllop

Nu har vi äntligen fått in lite bilder på vårt bröllop som var den 22 juni 2007. Den underbaraste dagen i mitt liv. Kunde inte vara bättre. När vi tittade på korten nu ikväll sa min man. Du är så glad på alla korten. Har faktiskt aldrig sett dig med ett sådant leende förr. Och det stämmmer nog. Jag har nog aldrig varit så nöjd i mitt liv.

www.danielochpaulina.se
    mer bilder kommer det att bli.

• Svar på tråden Bilder på vårt bröllop
  • Jema 26/11-2005

Så vacker du var och så stilig din make var på bröllopet.
    Tyckte er dukning var jättefin.

Grattis!

• Ladye

Oh vad fint det är sådär skulle jag oxå vilja ha det=)

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Så fina ni är, jätte tjusiga detaljer

Undrar hur ni fick zisofloret till rätt bredd?

• novali

Superfina bilder. Vill också ha zisoflor, men det fanns inte i rätt färg.

• BröllopA

Vilka underbara bilder...rös när jag öppnade sidan... STORT GRATTIS!!!
    Och tack för att du vill dela med dig av din dag!

• Gotland-08

Superfina bilder och ni såg så lyckliga ut! Mycket fin dukning också, gillade "stenarna" på borden. Såg att du hade "krossat" glas till arrangemanget i baren, var har du hittat det?

• Kryddsillen

A n n i s e n 25/8 - 2007
    Det var min svägerska som delade det. Jag hade köpt en special kniv på panduro. Hon tyckte det var super enkelt att dela det. Hon lade bara en skärbräda under och skar.

Tack för att Ni tycker att vi fina. Vi kände oss verklige det också.

• rosesarered

Grattis!
    Ni var jättefina tillsammans:)
    Dukningen var verkligen jättefin! hemsidan är fin den också, kul att se en "annorlunda" hemsida.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Tack för ditt svar

Vi tänkte dela med tapetkniv (rakblad) och gå efter vinkel, hoppas det blir bra. Det är min mamma som ska dela det

Hade ni Fields of Gold i kyrkan? Den sången är underbar o vi ska ha den som solosång.

• jagärsåkär

Kryddsillen!

Grattis! Ni var jättefina!

Och jag gillar hemsidan starkt!! Har ni gjort själva eller beställt? Varifrån har ni köpt den i så fall? (är på jakt efter en själv, funderar på brollopshemsida.se)

Jag tycker det är roligt att ni önskat er saker till hemmet... de sakerna kommer säkert påminnna om bröllopet o gästerna! Så ska vi också göra... Fick ni de saker ni ville? Blev ni nöjda?

• snart gift =)

Jag gillade verkligen låten som börjar spela när man kommer in på sidan, vad heter den?

Jättefin dukning, man får så mkt nya ideer

• Kryddsillen

jagärsåkär
    Min man gör7producerar/tillverka hemsidor själva. Är mycket duktig. Är du intresserad kan han hjälpa/göra en till er. Håller på att göra (mallar)hemsidor just till brudpar.
    Vi fick en del saker till hemmet. Jätte roligt. Fint minne tycker jag.

• Kryddsillen

snart gift =)
    låten heter Fields of gold av Eva Cassidy.

• brud  nästa år

Jättefin hemsida och ett stort grattis till bröllopet

En liten fråga bara jag hade tänkt att göra likadna placeringskort som ni hade de är så fina, vad hade ni för vitt papper som ni hade skrivit namnen på? det såg nästan lite transperant ut. Ni hade skrivit namnen på datoren va?

• Kryddsillen

Jag köpte transperant papper på panduro och skrev sedan ut den på datorn. Sedan fick mannen sitta och klippa ut alla. Vi hade det transperanta pappert på vår inbjudan också. Vi har haft samma papper genom hela bröllopet. Allt ifrån inbjudan till tack korten som vi ska göra nu under semestern. Rätt så roligt tycker vi.

• brud  nästa år

Det var jättesnyggt var det svårt att skriva ut på det papperet går det i en laserskrivare? var papperet dyrt?

Svar på tråden Bilder på vårt bröllop