• brud  nästa år

En liten "dum" fråga?

Jag har en liten undring, jag har hängt på Bt från januari i år och har sett att det varit rätt så många tjejer här som inte ska gifta sig eller inte har för avsikt att göra det än på länge. Jag undrar lite vad man gör här? Givetvis är alla välkomna men jag undrar vad man gör på bröllopstorget om man inte har planer på att gifta sig.

Vad tror ni? eller det kanske de tjejerna kan svara på själva?

Nu menar inte jag att de inte får vara här men jag tycker det är lite konstigt

• Svar på tråden En liten "dum" fråga?
  • Kaffemoster

... och en massa "gamlingar" som gifte sig för flera år sen ... :)
    Trevlig tråd med masssor av tips för bröllop, men många av dom tipsen kan också användas till vanliga fester.
    Om man är nykär så finns väl inget bättre forum för goda råd än BT ...

• zukigirl

Det tycker inte jag! Jag ska gifta mig i september men jag kan garantera dig att jag kommer att finnas kvar här efter det. Det finns ju mycket annat som diskuteras här på BT, inte bara bröllop. Och jag tycker det är fantastiskt bra att det finns dom som redan gift sig för då kan man ju fråga dom till råds om saker.

• brud  nästa år

Det har du rätt i jag kan förstå alla "gamlingarna" för bt är beroendeframkallande men de andra har jag svårare att förstå det måste ju finnas andra forum också? eller?

• brud  nästa år

ingen som undrar lite??

• Brud i Thailand....

Vi är väl alla vane människor. Hittar man något som fungerar så fortsätter man ;)

Själv kommer jag kanske titta in någon gång här om jag planerar en möhippa/ska på bröllop eller ha någon mer arrangerad fest. Men så här inför bröllopet blir man så inspirerad o får reda på saker man annars aldrig ens vetat om.

• MKD

Alla vill väl vara ngn sorts expert på allt möjligt ;) Vissa har faktiskt riktigt bra råd o erfarenheter från andras bröllop osv. Alla har nog varit på ett eller annat bröllop och alla gör ju olika så det kan finns miljoner tips och ideér som kan ge inspiration till en annan som vill ha lite tips :)

Men visst kan jag förstå din tanke ;)

• jocelyn

Jag skulle eg ha gift mig i år....så därav mitt "hängande" här. Får se om det blir nästa år... :)

Tycker forumet -mestadels- är trevligt och att det är mycket bra diskussioner om realtioner, skönhet etc som saknas i många andra forum.

• Snart_FruL

Ja förrutom brudar, så har vi ju även tjejer som är tärnor, toastmadames, gäster. Det finns ju trådar som "vad förväntas av mig som tärna" så de hittar hit och sen fastnar de också...

Sen finns det ju de som jobbar en hel del med brudpar såsom präster, fotografer etc..

Sen de som tänkte gift sig, men så satte livet hinder i vägen t.ex att den blivande bruden blir gravid... eller att man hittade drömhuset och inte har råd med både hus och bröllop.

Det finns så många anledningar...

Själv var planen att vi skulle gifta oss den 8 mars nästa år, men så har det hänt saker som gör att jag vill skjuta på bröllopet på obestämd framtid.. Vi är fortfarande lika kära och vi kommer gifta oss men vi vet inte när... Men när vi väl bestämmer oss så kommer vi ha full koll på vad vi vill och inte vill...

• hanna_s

Jag ska förlova mig i sommar, men vi har inte planer på att gifta oss förrän om kanske ca tre år. hänger här, mest på frieri o förlovningsspalten, men det är även spännande att läsa om andras berättelser, tips o varningar inför framtiden

• Wallis

Jag hänger här för jag jobbar med bröllop, ska inte gifta mig än så vitt jag vet!!

• kentfantast

Jag har faktiskt funderat lite över samma sak som TS. Eller mest har jag nog tänk "Hur sjutton hittar man hit?!". Jag hade hört talas om BT innan det var aktuellt att vi skulle gifta oss, men då tänkte jag bara att "det är ju för folk som ska gifta sig".

Nu är jag gift och addicted...

• brud  nästa år

Jag har full förståelse för alla dom som har någonting att göra med bröllop som jobb tärna möhippa mm det är mer de andra tjejena som inte har någon som helst anknytning till något som har med bröllop att göra som jag undrar lite hur det kommer sig att de är här.

Det är bara en liten nyfiken undring

• rosesarered

Jag kommer inte att gifta mig på ett tag.
    Hittade hit första gången då min kompis skulle gifta sig för två år sedan. Då surfade jag in här själv lite nyfiken och upptäckte relationsdelen:) tyckte att det var väldigt bra diskussioner och detta med forum var helt nytt för mig då;)
    När jag blev förlovad i mars i år blev jag medlem och har deltagit/läst alla diskussionsämnen sedan dess.
    På andra forum är det svårt att hålla diskussionen seriös då det kommer till relationer och samlevnad, detta är min erfarenhet.

• Kryckan

Jag har inte heller tänkt att gifta mig på ett tag.. men inom ett par år är det väl tänkt att det ska ske. Jag är mest här för att jag är nyfiken på hur allt går till och för att lära mig inför framtiden, vem vet när de mest värdefulla tipsen dyker upp? Sen som någon annan sa så finns det mycket tips som kan gynna andra typer av fester också .

Svar på tråden En liten "dum" fråga?