• Anna_Sol

Bästa tänkbara gåvan....

Inte pengar och inte presentkort. ;) Här kommer min lista;

Lexingtonlakan
    Ittala Essense vittvinsglas (vi har rödvinsglasen nu)
    Ittala Essense dricksglas
    Silverbestick i äldre stil

Vilka är era presentfavoriter/presentdrömmar?

• Svar på tråden Bästa tänkbara gåvan....
  • Anna_Sol

Lady o Lufsen

Jag gillar inte heller "nego trådarna" även om jag var en del i "sämsta presenten"...tycker ddock att de har spårat ut. Tycker det är trisst när man inte får vara och göra som man vill utan att andra tycker man är ful eller gör fel...:(

Detta är en Kitty brödrost!

www.amazon.com/Hello-Kitty-Toaster-KT5211/dp/B00021HBU4

• Lady o Lufsen

Nämen vilken söööt!

• Joleen

Presentkort till bröllopsresan som vi inte bestämt vart den går än, antingen Antigua och St Lucia eller Zanzibar.

Vi fick en 60 år gammal, stor, kristallkrona i nflyttningspresent samt en antik sekretär som gått i min familj i generationer som vi båda älskar. Underbart med gamla saker.

• Kristina07

Vi önskade oss renoveringspengar.
    Vi måste byta alla radiatorerna i huset och vill även byta dörrar med karmar, och lägga om golvet i kök och hall.

Jag tror vi fick runt 4000 till det, och det är vi jätteglada för.

Sen fick vi en ljusstake "virvel". Ni har säkert sett dem, tydligen nya flugan...
    Som ett järnrör som är böjt i en virvel med värmeljushållare på. Passar precis i vårt hus.

• Lady o Lufsen

Finns det någon bild på "virvel"?

• Miss (snart mrs) A

Måste hålla med er allihopa, vilken bra tråd - dels för att man kan få bra tips och dels för att man slipper det där tråkiga negativa.

Eva Solo har en jättefin vitlökspress och Georg Jensen en jättelyxig ostbricka och ostknivset.

Oj, det finns så många underbara saker att önska sig!

• margaux

Jag hänger på Lexington lakan och handdukar...
    Vin till min vinkällare!
    Laguiole biffbestick med hornhantag (har sex set från förr men vill ha 6 till)
    kristallkrona och persisk matta!

• Lady o Lufsen

Eftersom jag redan är gift så kan ju jag önska mig precis vad jag vill...Så för utom den goda starten till en gedigen vinkällare så önskar jag mig

En stor vattenpipa...
    En högtryckstvätt...

• miffolina

OOOOOOOHH!!!!
    HelloKitty-våffeljärn!!!!! Must have! Must have!!!

*kliar i fingrarna*

• demilo

Jag skulle vilja ha en ivory färgad kitchen aid, och blender. Vore så fint på köksbänken och desto bättre med alla bakverk och goda smoothis som skulle hamna i min mage :) Annars så är jag inne på fint konstglas, stora härliga keramikfat och skålar, resebidrag (jag vet men är man fattig student så är man);)

Svar på tråden Bästa tänkbara gåvan....