• Anna_Sol

Bästa tänkbara gåvan....

Inte pengar och inte presentkort. ;) Här kommer min lista;

Lexingtonlakan
    Ittala Essense vittvinsglas (vi har rödvinsglasen nu)
    Ittala Essense dricksglas
    Silverbestick i äldre stil

Vilka är era presentfavoriter/presentdrömmar?

• Svar på tråden Bästa tänkbara gåvan....
  • Bruden blå

ett snyggt fotoalbum i skin att klistra in bröllopskorten i.

• novali

Evfa Attlings glas Amor vincit omnia, och dem fick vi i förskottspresent av ett par som inte kunde komma på bröllopet!

• Lady o Lufsen

Vilken bra tråd du har startat!
    Gillar framför allt att du har koncentrerat dig på det possitiva och inte bett om motsatser

Måste få tänka på saken...Men här får man ju önska helt fritt så jag skulle nog önska mig en bra start till en vinkällare!

• miffolina

Om man VERKLIGEN fick önska vad man ville, så:

* Ett playstation 3
    * Samtliga Star Trek DVD - boxar
    * Obskyra filmboxar, typ "Best of Troma 1969 - 1073"
    * HelloKitty-brödrost

Vi önskade dock bidrag till resa :), brödrosten stod dock som alternativ, mest för att jag visste att ingen skulle hitta en :D

• Ab fab

Champagne- blanc de blanc
    Kristallkrona- har vi fått av svärföräldrarna i "lysningspresent" Gammal krona som vi skall ha som kökslampa.

• Anna_Sol

Lady o Lufsen

Ja, det var lit etanken. Bröllop är ju trotts allt något positivt så det är roligare att focusera på det positiva tycker jag!

• Anna_Sol

miffolina

Åh, en Kitty brödrost....det skulle vara toppen. Men jag har en känsla av att min sambo inte skulle uppskatta den lika mycket. Men däremot dottern. ;)

• Anna_Sol

lykke07

Vad härligt med en riktig och gammal kristallkrona, vad fint det kommer att bli! *avis*

• Lady o Lufsen

Anna_Sol
    Bra! Man börjar bli lite trött och fundersam på alla dessa "Vad tycker du är sämst, tråkigast, fult, värst"- trådarna!!!

• Lady o Lufsen

Vad är en Kitty-brödrost??

Svar på tråden Bästa tänkbara gåvan....