• brud_aug08

Förslag vid dåligt väder??

Hallå allesammans!
    Jag och min m2b skulle behöva lite idétips! Vi ska nämligen förlova oss den 14/7 och har planen klar för oss, OM det blir bra väder! (dvs sol)
    Men nu slog det oss att vi kanske måste ha en reservplan om det skulle regna?
    Jag brukar ju i vanliga fall vara en väldigt idérik tjej men nu står det helt stilla! Förmodligen för att man vill att allt ska bli bra, mysigt och romantiskt!
    Är det någon som kan tipsa om något vi kan göra? Ska helst inte kosta massor heller, då jag lever på minimum nu efter att ha kämpat med mc-kortet! =)
    Tar tacksamt emot alla förslag!

• Svar på tråden Förslag vid dåligt väder??
  • Jens90

Hej brud_aug08 !

Kul att ni ska förlova er! Jag ska själv förlova mig den 7/7.

Nu blev jag orolig... Jag har inte haft en tanke på det. Jag har också en plan om vädret är stabilt, men om det regnar så har jag ingen aning? Nu känner jag mig stressad.
    Men det är nog som du sa, att man vill det ska bli bra, mysigt och romantiskt.

För mig står det också still nu, men kanske en mysig inne-restaurang? :)

(Kul med tjej me mc-kort:D)

Mvh, Jens

• brud_aug08

Haha ja visst är det komiskt att man "förväntar" sig att solen ska skina bara för att det blir den hittils lyckligaste dagen i livet! Det kan ju tyvärr vara så att det regnar..
    En tanke var att fullkomligen strunta i om det regnar och genomföra "sol-idén" iaf, möjligen blir det mycket kallare, men det finns ju filtar, paraplyer osv!
    Men du har rätt, det låter nog mysigare med en restaurang istället!
    Ja vi måste nog "spåna" vidare på det här, har ju 2 veckor på oss iaf. Hoppas ni hinner fundera ut något till på lördag!

Jo det är lite ovanligt med tjejer som kör mc!

Svar på tråden Förslag vid dåligt väder??