Äntligen fredag del 10
Detta är visst inte Äntligen fredag längre - hoppas det beror på "Äntligen semester!"
*Saknar er*
Detta är visst inte Äntligen fredag längre - hoppas det beror på "Äntligen semester!"
*Saknar er*
Vi racear liksom inte ens mot jämna siffror såhär i sommarlugnet...
...så jag får väl ta den själv då!!!
PoP-kläder på barn associerar jag med min egen barndom på 70-talet, men på ett väldigt positivt sätt - rejäla (tidlösa, som mc säger) tröjor o pyjamasar o så - me like!
Kommer säkert shoppa järnet om det skulle bli små anne:ar (eller gilbert:ar? ) nån gång i livet...
Näe, herregud - vem har pratat om normalpriserna! Utom när man ska köpa present till makens brorsbarn kanske - lilltjejen fick en pyjamas med cirkusdjur därifrån när vi hälsade på på BB minns jag. Men annars - nädu!
Har ni haft det bra på semestern, janos?
Ajdå, stackarn. Hmm, det skulle jag cokså tycka kändes lite...
Tacktack!
Tja, lasset packas typ nästa vecka, vi sorterar för fullt inför det. Och sen inflyttning i höst, antar jag... så tidigt som möjligt om jag får välja. Är dock hemma nästa hela tiden mellan!
Kul Hilde! Det är så kul när man växer in i en roll sådär - jag har det framför mig i höst o är LIVRÄDD!!!
Annars har jag just lyckats packa ihop matberedaren i sin originalkartongen - det var en massa pyssel men det gick!!!