• vimesh

Världens bästa möhippa

Hej!
    Måste berätta om min möhippa för ett par dagar sen. Den var helt fantastisk!

På torsdagsmorgon kom kompisarna och överraskade mig tidigt på morgonen.
    Vi åkte till en hamn i Stockholm och käkade champagnefrukost på en kulle intill vattnet.
    Efter en stund kom en kille med vattenskoter dit och jag fick köra runt kring Stockholm på lite sightseeing, men häftigast var att köra i vågorna efter Vikinglinefartygen...härligt!

Efter det en eftermiddag på Stockholm Modecenter där jag fick frossa i höstens modekollektion.
    Jag fick prova massor med kläder och välja ut precis vilka plagg jag ville ha. Tog ca 50 plagg, mest klänningar men också 3 vinterkappor. Kompisarna hade valt ut det de trodde jag skulle gilla och ack så rätt de hade..HURRA!

Efter det åkte vi hem till en av tjejerna. De bastade medan jag fick ansiktsbehandling och manikyr. Vi åt jättegod middag och avslutade på Café Opera.

De hade också en liten frågesport om mig där jag fick redovisa svaren samt en frågesport om min m2b där jag hade hela 4 rätt av 15. Fy på mig!!

Allt var så otroligt roligt och är jätte jätte tacksam och nöjd.

• Svar på tråden Världens bästa möhippa
  • Mitziemoe

Verkar som en otroligt lyckad möhippa!!! Undrar hur min kommer bli..*ler* de e ju ett tag kvar..*hehe* När gifter du dig?

• Fru Enamorada

FICK du 50 plagg??? WOW! *inte ett dugg avis* ;) :D

• Briljant

Det verkar ju ha varit en superkul möhippa! Fick du verkligen 50 plagg???

• vimesh

Gifter mig den 4 augusti.
    Jag fattar det knappt själv, har just räknat dem, exakt 47 plagg som ligger i 6 stora påsar. Måste rensa ur min garderob för allt det nya.

En av min kompisar har kontakter där så jag hoppas att de har fått någon bra deal för de hetsade mig verkligen till att ta så mycket som möjligt. De flesta plaggen har varit med på deras modevisning så vissa kanske man får vaska upp lite..men det gör ingenting.

Det var så roligt. De andra tjejerna kunde tänka sig att gifta sig bara för att få göra samma sak på sin hippa

• Mitziemoe

Måste ju hålla me de andra två att jag e ju avis på kläderna..*ler* Skulle också vilja ha en sån möhippa...*ler*

• miffolina

Wow!! Med såna vänner behöver man inte... några fler vänner, hehe ;):D

Svar på tråden Världens bästa möhippa